na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon 2013
Sezon 2013
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Barber Circuit
3.
Long Beach
4.
Sao Paulo Street
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Detroit 2
8.
Fort Worth
9.
Milwaukee
10.
Newton
11.
Pocono
12.
Toronto
13.
Toronto 2
14.
Lexington
15.
Sonoma
16.
Baltimore
17.
Houston
18.
Houston 2
19.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Sebastien Bourdais
21
11
Dragon Racing
23
16
Dragon Racing
15
15
Dragon Racing
7
14
Dragon Racing
15
-
Dragon Racing
14
-
Dragon Racing
22
11
Dragon Racing
15
20
Dragon Racing
14
-
Dragon Racing
22
14
Dragon Racing
12
16
Dragon Racing
2
2
Dragon Racing
7
3
Dragon Racing
13
12
Dragon Racing
12
10
Dragon Racing
22
3
Dragon Racing
4
8
Dragon Racing
13
5
Dragon Racing
3
-
Dragon Racing
FRANCJA
Sezon 2013
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
ZESPÓŁ
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
2021
Foyt Enterprises
6
89
18
2020
Foyt Enterprises
3
53
28
2019
Dale Coyne
17
1
387
11
2018
Dale Coyne
17
1
1
2
425
7
2017
Dale Coyne
8
1
2
214
21
2016
KV Racing
16
1
1
404
14
2015
KV Racing
16
2
2
406
10
2014
KV Racing
18
1
2
2
461
11
2013
Dragon Racing
19
3
370
12
2012
Dragon Racing
11
173
25
2011
Peugeot Sport
0
-
-
2011
Peugeot Sport
0
-
-
2011
Dale Coyne
9
188
23
2009
ToroRosso-Ferrari
9
2
19
2008
ToroRosso-Ferrari
18
4
17
2007
Newman-Haas
14
8
6
9
365
1
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
- Ilość startów
- Ilość zwycięstw
- Liczba Pole Position
- Liczba miejsc na podium
- Liczba zdobytych punktów
- Pozycja w Mistrzostwach
- Pole Position
- Zwycięstwo
Tabelka pierwsza kolumna
Tabelka druga kolumna
- Pozycja startowa
- Pozycja na mecie
Inni kierowcy sezonu 2013:
« Bell |
Bourdais
| Briscoe »
Irl PRZEGLĄD 2013
Irl WYŚCIGI 2013
Irl KIEROWCY 2013
Irl ZESPOŁY 2013
Irl KLASYFIKACJA 2013
TABELA WYNIKÓW 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.