|
| | | | | | | KONSTRUKCJA RAMY
Rama przestrzenna rurowa wykonana ze stali.
WYMIARY I WAGA
Ogółem L / W / H: 2788/1428/1139 [mm]
Rozstaw osi: 1650 [mm]
Rozstaw kół (P/T): 1220/1160 [mm]
Waga wraz z 68kg kierowcą: ~ 300 [kg]
Rozkład masy (P/T): 45/55
ZAWIESZENIE
Typ zawieszenia: Podwójne wahacze poprzeczne, trójkątne, nierównoległe o różnej długości. Amortyzatory wykonane na zamówienie przez firmę TechRacing.
Przekładnia kierownicza: Projekt i wykonanie własne.
Opony (P/T): AVON i / lub Hoosier: 20.5x6.0-13/20.5x7.0-13
Felgi (P/T): 6.0Jx13 "/ 7.0Jx13", 2-pc Al felgi Braid Formrace 16
UKŁAD HAMULCOWY
Niezależny układ hamulcowy czterech kół, tarcze pływające laserowo wycinane ze stali Ø230/220 [mm], zaciski czterotłoczkowe firmy ISR na przedniej i tylnej osi, pompy hamulcowe firmy AP Racing.
JEDNOSTKA NAPĘDOWA
Producent: Honda
Model: 2007 CBR600RR (PC40)
Średnica cylindra / Skok tłoka / Cylindry / Pojemność skokowa:
67,0 [mm] / 42,5 [mm] / 4 cylindry / 599 [cm]
Paliwo: Benzyna bezołowiowa E98.
Max moc (projekt): przy 10500 [RPM]
Max moment obrotowy (projekt): przy 7500 [obr / min]
Chłodzenie: Chłodnica wraz z wentylatorem elektrycznym zamontowana z boku pojazdu.
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Mechanizm różnicowy: firmy Drexler o ograniczonym poślizgu, model Formula Student 2010 v2.
Łańcuch: # 525
ELEKTRONIKA/ELEKTRYKA
Komputer sterujący MoTeC M800, kierownica wielofunkcyjna.
| |
| | |
|