Zespół zwrotnica-piasta wykonany ze stopu aluminium 7075 T6 o łącznej masie 1,5 kg. Funkcją zwrotnicy jest połączenie ze sobą dolnego i górnego wahacza za pomocą połączeń kulowych. Dąży się to tego, aby uzyskać jak najmniejsza masę zwrotnicy, co pozwala obniżać do minimum masę nieresorowaną pojazdu. Piasta łożyskowana dwoma łożyskami firmy SKF mocowana jest do koła za pomocą 4 szpilek. Zwrotnica została tak zaprojektowana aby uzyskać wcześniej wyliczone wartości kątów; pochylenia koła z możliwością regulacji oraz king pin i caster ustalone na 2 stopnie. Obliczenia wytrzymałościowe dla tego zespołu wykonane zostały dla dwóch skrajnych przypadków występujących w czasie jazdy: hamowanie oraz jazda w zakręcie na styku utraty przyczepności (największe naprężenia). Uwzględnione przeciążenia osiągały wartość rzędu 1,6 g.
Amortyzatory
W zawieszeniu pojazdu sportowego nie bierze się pod uwagę komfortu jazdy dlatego też zawieszenie jest zawieszeniem twardym o zakresie jego ruchu ograniczającym się do około 55 mm. Rolą amortyzatorów jest jak najszybsze wytłumienie drgań i ograniczenie zakresu ruchu zwieszenia do minimum. Użyte amortyzatory dostarcza firma Sachs.