na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
Formuła 2
Formuła 3
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2022
Sezon 2022
+
--
1.
FS Michigan
2.
FS Michigan
3.
FS Silverstone
4.
FS Netherlands
5.
FS Swiss
6.
FS Italy
7.
FS Czech Rep.
8.
FS Austria
9.
FS EAST
10.
FS Germany
11.
FS Alpe Adria
12.
FS Spain
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
FS Austria
8. FS Austria
KWALIFIKACJE
FS Austria, Spielberg
Długość: 1000 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Driver Uni Modena
Modena Racing
0 : 04.103
min
I
2.
Driver UAS Coburg
CAT-Racing Coburg
0 : 04.173
min
D
3.
Driver Uni Stuttgart
UNI Stuttgart
0 : 04.311
min
D
4.
Driver UAS Karlsruhe
HighSpeed Karlsruhe
0 : 04.465
min
D
5.
Driver TU Białystok
Cerber MotorSport
0 : 04.469
min
PL
6.
Driver CTU Prague
CTU CarTech Prague
0 : 04.509
min
CZ
7.
Driver ENI Metz
Metz Racing Team
0 : 04.562
min
F
8.
Driver Darmstadt UAS
FaSTDa Racing
0 : 04.592
min
D
9.
Driver Uni Calabria
Unical RC
0 : 04.592
min
I
10.
Driver Poly-Uni Marche
Polimarche RT
0 : 04.734
min
I
11.
Driver Oulu
FSO
0 : 04.752
min
SF
12.
Driver THM Giessen
THM Motorsport
0 : 04.825
min
D
13.
Driver Esslingen
Rennstall Esslingen
0 : 04.826
min
D
14.
Driver Uni Győr
Arrabona RT
0 : 04.873
min
HU
15.
Driver València
FSUPV Team
0 : 04.945
min
E
16.
Driver UAS TAMK
Tampere FS
0 : 05.006
min
SF
17.
Driver UAS Hannover
Campus MSport
0 : 05.307
min
D
18.
Driver Uni Seville
ARUS Team
0 : 05.390
min
E
19.
:
20.
Driver uc3m Leganés
MAD Formula Team
0 : 00.000
min
E
21.
:
22.
Driver TH Luebeck
Seagulls Luebeck
0 : 00.000
min
D
23.
Driver UAS Aachen
AiXTreme Racing
0 : 00.000
min
D
Nie startował w wyścigu:
18.
Driver Uni Seville
ARUS Team
0 : 05.390
min
20.
Driver uc3m Leganés
MAD Formula Team
0 : 00.000
min
Driver Uni Modena
FS AUSTRIA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2022
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.