na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
Formuła 2
Formuła 3
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2022
Sezon 2022
+
--
1.
FS Michigan
2.
FS Michigan
3.
FS Silverstone
4.
FS Netherlands
5.
FS Swiss
6.
FS Italy
7.
FS Czech Rep.
8.
FS Austria
9.
FS EAST
10.
FS Germany
11.
FS Alpe Adria
12.
FS Spain
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
FS Germany
10. FS Germany
KWALIFIKACJE
FS Germany, Hockenheim
Długość: 1000 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Driver UAS Coburg
CAT-Racing Coburg
0 : 04.023
min
D
2.
Driver Uni Stuttgart
UNI Stuttgart
0 : 04.251
min
D
3.
Driver Esslingen
Rennstall Esslingen
0 : 04.396
min
D
4.
Driver UAS Karlsruhe
HighSpeed Karlsruhe
0 : 04.409
min
D
5.
Driver TU Białystok
Cerber MotorSport
0 : 04.426
min
PL
6.
Driver Uni Győr
Arrabona RT
0 : 04.439
min
HU
7.
Driver València
FSUPV Team
0 : 04.702
min
E
8.
Driver uc3m Leganés
MAD Formula Team
0 : 04.805
min
E
9.
Driver UAS Hannover
Campus MSport
0 : 04.868
min
D
10.
Driver Uni Seville
ARUS Team
0 : 04.922
min
E
11.
Driver Napoli
UniNa Corse
0 : 04.930
min
I
12.
Driver Uni Aalborg
AAU Racing
0 : 05.316
min
DK
13.
Driver Uni Thessaly
Centaurus RT
0 : 05.364
min
GR
14.
Driver Hamburg HSU
Eleven-O-Six RT
0 : 05.422
min
D
15.
Driver TH Luebeck
Seagulls Luebeck
0 : 05.518
min
D
16.
Driver TU Rzeszów
PRz Racing Team
0 : 08.536
min
PL
17.
Driver Manresa
Dynamics UPC
0 : 06.764
min
E
18.
:
19.
Driver Uni Jaume I
UJI Motorsport
0 : 00.000
min
E
20.
:
21.
:
22.
:
23.
:
24.
:
25.
Driver TU Gdańsk
PG Racing Team
0 : 00.000
min
PL
26.
:
27.
:
28.
:
29.
:
30.
:
31.
:
32.
:
33.
:
34.
:
35.
:
36.
:
37.
:
38.
:
39.
:
40.
:
41.
:
42.
:
43.
Driver TU Wrocław
PWR Racing Team
0 : 00.000
min
PL
Nie startował w wyścigu:
19.
Driver Uni Jaume I
UJI Motorsport
0 : 00.000
min
Driver UAS Coburg
FS GERMANY
ACCELERATION
ENDURANCE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2022
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.