na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
Formuła 2
Formuła 3
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2019
Sezon 2019
+
--
1.
FS Michigan
2.
FS Lincoln
3.
FS Netherlands
4.
FS EAST
5.
FS Silverstone
6.
FS Andorra
7.
FS Italy
8.
FS Austria
9.
FS Germany
10.
FS Czech Rep.
11.
FS Spain
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
FS Czech Rep.
10. FS Czech Rep.
KWALIFIKACJE
FS Czech Rep., Most
Długość: 1000 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Driver TU Poznań
PUT Motorsport
0 : 04.060
min
PL
2.
Driver-E WHZ RT
WHZ RT Zwickau
0 : 03.610
min
D
3.
Driver Stralsund FH
Baltic Racing
0 : 04.120
min
D
4.
Driver TU Wrocław
PWR Racing Team
0 : 04.140
min
PL
5.
Driver TU Brno
TU Brno Racing
0 : 04.140
min
CZ
6.
Driver Uni Thessaly
Centaurus RT
0 : 04.200
min
GR
7.
Driver Bologna
UniBo Motorsport
0 : 04.210
min
I
8.
Driver CTU Prague
CTU CarTech Prague
0 : 04.220
min
CZ
9.
Driver TU Białystok
Cerber MotorSport
0 : 04.260
min
PL
10.
Driver SC di Pisa
E-Team SC Pisa
0 : 04.270
min
I
11.
Driver TU Ostrava
VSB TU Ostrava
0 : 04.310
min
CZ
12.
Driver Konstanz
Bodensee RT
0 : 04.400
min
D
13.
Driver Southampton
SUFST
0 : 04.400
min
GB
14.
:
15.
:
16.
:
17.
Driver TU Rzeszów
PRz Racing Team
0 : 04.630
min
PL
18.
Driver Uni Magdeburg
UMD Racing
0 : 04.660
min
D
19.
:
20.
:
21.
Driver TU Gdańsk
PG Racing Team
0 : 04.880
min
PL
22.
Driver Budapest UTE
BME Motorsport
0 : 04.890
min
H
23.
Driver UAS TAMK
Tampere FS
0 : 04.890
min
SF
24.
:
25.
Driver Huddersfield
Team HARE
0 : 05.140
min
GB
26.
Driver Uni Miskolc
Formula Racing Miskolc
0 : 05.230
min
H
27.
:
28.
:
29.
:
30.
:
31.
:
32.
:
33.
Driver Uni Győr
Arrabona RT
0 : 00.000
min
HU
Nie startował w wyścigu:
26.
Driver Uni Miskolc
Formula Racing Miskolc
0 : 05.230
min
Driver TU Poznań
FS CZECH REP.
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2019
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.