na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
Formuła 2
Formuła 3
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2019
Sezon 2019
+
--
1.
FS Michigan
2.
FS Lincoln
3.
FS Netherlands
4.
FS EAST
5.
FS Silverstone
6.
FS Andorra
7.
FS Italy
8.
FS Austria
9.
FS Germany
10.
FS Czech Rep.
11.
FS Spain
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
FS Michigan
1. FS Michigan
KWALIFIKACJE
FS Michigan, Michigan
Długość: 1000 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Driver Uni Michigan
MRacing Ann Arbor
0 : 04.109
min
USA
2.
Driver UAS Coburg
CAT-Racing Coburg
0 : 04.146
min
D
3.
Driver AGH Kraków
AGH Racing
0 : 04.247
min
PL
4.
Driver TU Graz
TUG Racing Team
0 : 04.261
min
A
5.
:
6.
:
7.
:
8.
:
9.
Driver Uni Stuttgart
UNI Stuttgart
0 : 04.313
min
D
10.
Driver Illinois Urbana
Illini Motorsports
0 : 04.326
min
USA
11.
Driver ETS Montreal
Formule ETS
0 : 04.329
min
CDN
12.
:
13.
:
14.
Driver TU Wrocław
PWR Racing Team
0 : 04.352
min
PL
15.
:
16.
:
17.
:
18.
:
19.
:
20.
:
21.
:
22.
:
23.
Driver Uni Minnesota
Gopher Motorsports
0 : 04.486
min
USA
24.
:
25.
:
26.
:
27.
:
28.
:
29.
:
30.
:
31.
:
32.
:
33.
Driver Uni Alabama
Crimson Racing
0 : 04.586
min
USA
34.
Driver Global FR
Global FR Oregon
0 : 04.605
min
USA
35.
:
36.
:
37.
:
38.
:
39.
:
40.
:
41.
:
42.
:
43.
Driver Carleton Uni
Ravens Racing
0 : 04.716
min
CDN
44.
:
45.
:
46.
:
47.
:
48.
:
49.
:
50.
Driver EPM Montreal
EPM Motorsport
0 : 04.910
min
CDN
51.
:
52.
:
53.
:
54.
:
55.
:
56.
:
57.
:
58.
:
59.
Driver TU Warszawa
WUT Racing
0 : 00.000
min
PL
60.
:
61.
:
62.
:
63.
:
64.
:
65.
:
66.
:
67.
:
68.
:
69.
:
70.
:
71.
:
72.
:
73.
:
74.
:
75.
:
76.
Driver Uni of Akron
ZIPS Racing
0 : 05.345
min
USA
Nie startował w wyścigu:
59.
Driver TU Warszawa
WUT Racing
0 : 00.000
min
Driver Uni Michigan
FS MICHIGAN
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2019
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.