na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
Formuła 2
Formuła 3
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2021
Sezon 2021
+
--
1.
Bahrain
2.
Bahrain 2
3.
Bahrain 3
4.
Monte Carlo
5.
Monte Carlo 2
6.
Monte Carlo 3
7.
Baku
8.
Baku 2
9.
Baku 3
10.
Silverstone
11.
Silverstone 2
12.
Silverstone 3
13.
Monza
14.
Monza 2
15.
Monza 3
16.
Soczi
17.
Soczi 2
18.
Jeddah
19.
Jeddah 2
20.
Jeddah 3
21.
Yas Marina
22.
Yas Marina 2
23.
Yas Marina 3
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Baku
9. Baku
KWALIFIKACJE
Baku, Baku
Długość: 6006 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Liam Lawson
Hitech Grand Prix
1 : 54.217
min
NZ
2.
Juri Vips
Hitech Grand Prix
1 : 54.355
min
EST
3.
Oscar Piastri
Prema Powerteam
1 : 54.508
min
AUS
4.
Théo Pourchaire
ART GrandPrix
1 : 54.639
min
F
5.
Daniel Ticktum
Carlin
1 : 54.830
min
GB
6.
Marcus Armstrong
DAMS
1 : 54.914
min
NZ
7.
Ralph Boschung
Campos GrandPrix
1 : 54.962
min
CH
8.
Guanyu Zhou
Uni-Virtuosi
1 : 55.112
min
RC
9.
Jehan Daruvala
Carlin
1 : 55.122
min
IND
10.
Robert Shwartzman
Prema Powerteam
1 : 55.161
min
RUS
11.
Felipe Drugovich
Uni-Virtuosi
1 : 55.173
min
BR
12.
Christian Lundgaard
ART GrandPrix
1 : 55.245
min
DK
13.
David Beckmann
Charouz
1 : 55.336
min
D
14.
Jack Aitken
BWT HWA Racelab
1 : 55.651
min
GB
15.
Bent Viscaal
Trident Racing
1 : 55.658
min
NL
16.
Richard Verschoor
MP Motorsport
1 : 55.988
min
NL
17.
Matteo Nannini
Campos GrandPrix
1 : 56.463
min
I
18.
Lirim Zendeli
MP Motorsport
1 : 56.579
min
D
19.
Marino Sato
Trident Racing
1 : 57.539
min
J
20.
Guilherme Samaia
Charouz
1 : 57.793
min
BR
21.
Alessi Deledda
BWT HWA Racelab
1 : 58.264
min
I
22.
Roy Nissany
DAMS
1 : 00.000
min
ISR
Nie startował w wyścigu:
17.
Matteo Nannini
Campos GrandPrix
1 : 56.463
min
Liam Lawson
BAKU
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2021
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.