Już 5-6 listopada w Centrum Olimpijskim w Warszawie obędzie się ósma edycja największego spotkania branży biznesu sportowego w Polsce. Dni Marketingu Sportowego, bo o nich mowa, jak co roku zgromadzą nie tylko najważniejsze postacie z naszego kraju, ale także ekspertów z całej Europy. Rejestracja już trwa!
Tematyka tegorocznego wydarzenia zdaje się być szczególnie aktualna w pespektywie zbliżającego się EURO2012. Choć wydarzenie odbędzie się dopiera za dwa miesiące, już teraz można je nazwać wyjątkowym. A to za sprawą nowości i atrakcji dla uczestników, które przygotował organizator. Bo Dni Marketingu Sportowego to nie tylko konferencja. To także szereg możliwości zgłębienia tajników zarządzania sportem, poznania najważniejszych osób w branży, a także nawiązania kontaktów biznesowych.
Już został uruchomiony pierwszy w Polsce, internetowy magazyn w całości poświęcony marketingowy sportowemu – e-DMS. Miesięcznik prezentuje aktualne, najważniejsze wydarzenia w biznesie sportowym. Dzięki współpracy z zagranicznymi organizacjami, takimi jak European Sponsorship Association oraz SportBusiness Group, uzyskamy za pośrednictwem magazynu dostęp, do wiedzy największych ekspertów z branży.
Podczas tegorocznej imprezy nowością będą także warsztaty, podczas których uczestnicy będę mogli zdobyć wiedzę i umiejętności praktycznego zarządzania sportem i nie tylko. Bo Dni Marketingu Sportowego, to nie tylko spotkanie dla klubów i organizacji sportowych. To także miejsce wymiany doświadczeń agencji reklamowych i PR, a także firm aktywnie zaangażowanych w sponsoring.
To, co wyróżnia Dni Marketingu Sportowego od innych, podobnych wydarzeń, to wieloletnia tradycja i międzynarodowy charakter. W ciągu siedmiu lat na DMS spotykali się przedstawiciele największych klubów sportowych (Celtic, Barcelona), organizacji (Brytyjski Komitet Olimpijski, European Sponsorship Association) czy agencji marketingowych (Havas Sport, Sport+Markt). Nie inaczej będzie w tym roku. Swoją obecność potwierdzili już m.in. Alan Ridley, Dyrektor Sponsoringu i Promocji Europejskiej Federacji Piłkarskiej (UEFA), oraz Jonathan Ford, Menedżer Sponsoringu na Europę w The Coca-Cola Company, Mark Cornish, Head of Global Marketing and Support, Sponsorium, czy Jan Pommer, General Manager, Basketball Bundesliga,
Już teraz ruszyła rejestracja na wydarzenie. Szczegółowe informacje, wraz z agendą dostępna na stronie internetowej wydarzenia -
www.dms.sbf.pl