na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
24 LeMans
ILMC
LMS
ALMS
SPEED
World Endurance Championship
Sezon 2011
Sezon 2011
+
1.
Sebring
2.
Paul Ricard
3.
Long Beach
4.
Spa
5.
24h LeMans
6.
Imola
7.
Lime Rock Park
8.
Mosport Park
9.
Lexington
10.
Elkhart Lake
11.
Baltimore
12.
Silverstone
13.
Laguna Seca
14.
Estoril
15.
Road Atlanta
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Nicolas Lapierre
5
1
Team Oreca
4
10
Team Oreca
7
5
Team Oreca
FRANCJA
Sezon 2011
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
ZESPÓŁ
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
2022
COOL Racing
6
1
3
70
11
2022
COOL Racing
6
1
3
70
11
2022
COOL Racing
6
1
3
70
11
2021
COOL Racing
6
2
24
32
2021
COOL Racing
6
2
24
32
2019
Signatech Alpine
6
1
2
44.5
18
2019
Signatech Alpine
6
1
2
44.5
18
2019
Signatech Alpine
6
1
2
44.5
18
2018
Signatech Alpine
6
1
2
50.5
13
2018
Signatech Alpine
6
1
2
50.5
13
2018
Signatech Alpine
6
1
2
50.5
13
2017
Signatech Alpine
6
3
1
40
18
2017
Signatech Alpine
6
3
1
40
18
2016
Signatech Alpine
6
1
3
4
76
10
2016
Signatech Alpine
6
1
3
4
76
10
2016
Signatech Alpine
6
1
3
4
76
10
2015
TDS Racing
1
1
1
25
10
2015
TDS Racing
1
1
1
25
10
2015
TDS Racing
1
1
1
25
10
2014
Toyota
0
-
-
2014
Toyota
0
-
-
2013
Toyota
0
-
-
2012
Toyota
0
-
-
2012
Toyota
0
-
-
2011
Team Oreca
0
-
-
2011
Team Oreca
0
-
-
2011
Team Oreca
0
-
-
2007
DAMS
19
2
2
2
23
12
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
- Ilość startów
- Ilość zwycięstw
- Liczba Pole Position
- Liczba miejsc na podium
- Liczba zdobytych punktów
- Pozycja w Mistrzostwach
- Pole Position
- Zwycięstwo
Tabelka pierwsza kolumna
Tabelka druga kolumna
- Pozycja startowa
- Pozycja na mecie
Inni kierowcy sezonu 2011:
« Lamy |
Lapierre
| Law »
Wec PRZEGLĄD 2011
Wec WYŚCIGI 2011
Wec KIEROWCY 2011
Wec ZESPOŁY 2011
Wec KLASYFIKACJA 2011
TABELA WYNIKÓW 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.