na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
24 LeMans
WEC
LMS
LeMans Serie
Sezon 2019
Sezon 2019
+
--
12.
Sebring
13.
Spa
14.
24h LeMans
1.
Paul Ricard
2.
Monza
3.
Catalunya
4.
Silverstone
5.
Silverstone
6.
Spa
7.
Fuji
8.
Portimao
9.
Shanghai
10.
Bahrain
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Kierowcy
#
IMIĘ
NAZWISKO
ZESPÓŁ
GP
1.
LMP2
21
James
Allen
DragonSpeed
12
3
21
Henrik
Hedman
DragonSpeed
24
2
21
Renger
van der Zande
DragonSpeed
2
21
Ben
Hanley
DragonSpeed
29
2
22
Philip
Hanson
United Autosports
16
3
22
Filipe
Albuquerque
United Autosports
42
7
22
Paul
di Resta
United Autosports
4
26
Norman
Nato
G-Drive Racing
12
3
26
Roman
Rusinov
G-Drive Racing
47
5
26
Jean Eric
Vergne
G-Drive Racing
19
4
26
Job
van Uitert
G-Drive Racing
6
2
28
Paul-Loup
Chatin
IDEC Sport
26
3
28
Memo
Rojas
IDEC Sport
18
3
28
Paul
Lafargue
IDEC Sport
10
2
30
Nicolas
Jamin
Duqueine Engineering
12
30
Richard
Bradley
Duqueine Engineering
20
2
30
Pierre
Ragues
Duqueine Engineering
26
2
37
Antonin
Borga
COOL Racing
6
37
Alexandre
Coigny
COOL Racing
5
37
Nicolas
Lapierre
COOL Racing
69
9
39
Alexandre
Cougnaud
Graff
6
39
Tristan
Gommendy
Graff
21
2
39
Jonathan
Hirschi
Graff
15
1
2019
Kierowcy:
wiek
Toyota
Sebastien Buemi
31 lat
185 pkt.
4
Toyota
Kazuki Nakajima
34 lata
185 pkt.
4
Toyota
Mike Conway
36 lat
157 pkt.
2
Toyota
Kamui Kobayashi
33 lata
157 pkt.
2
Toyota
Jose Maria Lopez
36 lat
157 pkt.
2
Rebellion Racing
Gustavo Menezes
25 lat
108 pkt.
1
Toyota
Brendon Hartley
29 lat
108 pkt.
1
IDEC Sport
Memo Rojas
38 lat
105 pkt.
2
IDEC Sport
Paul-Loup Chatin
28 lat
105 pkt.
2
G-Drive Racing
Norman Nato
27 lat
105 pkt.
2
IDEC Sport
Paul Lafargue
31 lat
105 pkt.
2
G-Drive Racing
Job van Uitert
21 lat
101 pkt.
2
G-Drive Racing
Roman Rusinov
38 lat
101 pkt.
2
United Autosports
Philip Hanson
20 lat
101 pkt.
1
Toyota
Fernando Alonso
38 lat
96 pkt.
3
Rebellion Racing
Bruno Senna
36 lat
95 pkt.
1
United Autosports
Filipe Albuquerque
34 lata
93 pkt.
1
Graff
Alexandre Cougnaud
27 lat
83 pkt.
0
Graff
Jonathan Hirschi
2019 lat
83 pkt.
0
Graff
Tristan Gommendy
40 lat
83 pkt.
0
COOL Racing
Nicolas Lapierre
35 lat
73.5 pkt.
0
G-Drive Racing
Jean Eric Vergne
29 lat
63 pkt.
1
SMP Racing
Mikhail Aleshin
32 lata
57 pkt.
0
SMP Racing
Vitaly Petrov
35 lat
57 pkt.
0
DragonSpeed
James Allen
23 lata
48 pkt.
1
DragonSpeed
Henrik Hedman
51 lat
48 pkt.
1
Jackie Chan DC Racing
Gabriel Aubry
21 lat
47 pkt.
0
DragonSpeed
Ben Hanley
34 lata
47 pkt.
1
Jackie Chan DC Racing
Ho-Ping Tung
36 lat
47 pkt.
0
Duqueine Engineering
Pierre Ragues
35 lat
45 pkt.
0
Duqueine Engineering
Richard Bradley
28 lat
45 pkt.
0
Duqueine Engineering
Nicolas Jamin
23 lata
45 pkt.
0
COOL Racing
Antonin Borga
32 lata
44.5 pkt.
0
Rebellion Racing
Nathanaël Berthon
2019 lat
41 pkt.
0
Rebellion Racing
Thomas Laurent
21 lat
41 pkt.
0
SMP Racing
Stoffel Vandoorne
27 lat
38 pkt.
0
Jackie Chan DC Racing
Will Stevens
28 lat
34 pkt.
0
United Autosports
Paul di Resta
2019 lat
30 pkt.
0
Signatech Alpine
André Negrao
27 lat
29 pkt.
0
Signatech Alpine
Pierre Thiriet
2019 lat
29 pkt.
0
Rebellion Racing
Neel Jani
2019 lat
28 pkt.
0
Rebellion Racing
André Lotterer
37 lat
28 pkt.
0
COOL Racing
Alexandre Coigny
46 lat
26.5 pkt.
0
Jackie Chan DC Racing
Stéphane Richelmi
29 lat
13 pkt.
0
United Autosports
Oliver Jarvis
35 lat
8 pkt.
0
DragonSpeed
Renger van der Zande
33 lata
1 pkt.
0
Bykolles Racing Team
Paolo Ruberti
44 lata
0.5 pkt.
0
Bykolles Racing Team
Dominik Kraihamer
29 lat
0.5 pkt.
0
Bykolles Racing Team
Oliver Webb
28 lat
0.5 pkt.
0
Rebellion Racing
Pipo Derani
26 lat
0 pkt.
0
Rebellion Racing
Mathias Beche
33 lata
0 pkt.
0
Rebellion Racing
Loïc Duval
37 lat
0 pkt.
0
Bykolles Racing Team
Tom Dillmann
30 lat
0 pkt.
0
Lms PRZEGLĄD 2019
Lms WYŚCIGI 2019
Lms KIEROWCY 2019
Lms ZESPOŁY 2019
Lms KLASYFIKACJA 2019
TABELA WYNIKÓW 2019
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.