na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
24 LeMans
WEC
LMS
24h LeMans
Sezon 2018
Sezon 2018
+
--
1.
Paul Ricard
2.
Spa
3.
Monza
4.
24h LeMans
5.
A1-Ring
6.
Silverstone
7.
Silverstone
8.
Spa
9.
Fuji
10.
Portimao
11.
Shanghai
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Kierowcy
#
IMIĘ
NAZWISKO
ZESPÓŁ
GP
1.
LMP1
1
André
Lotterer
Rebellion Racing
53
11
1
Neel
Jani
Rebellion Racing
57
6
1
Bruno
Senna
Rebellion Racing
23
3
Mathias
Beche
Rebellion Racing
39
7
3
Thomas
Laurent
Rebellion Racing
14
1
3
Gustavo
Menezes
Rebellion Racing
23
1
4
Tom
Dillmann
Bykolles Racing Team
4
4
Oliver
Webb
Bykolles Racing Team
20
1
4
Dominik
Kraihamer
Bykolles Racing Team
34
7
Mike
Conway
Toyota
35
5
7
Kamui
Kobayashi
Toyota
23
3
7
Jose Maria
Lopez
Toyota
12
2
8
Sebastien
Buemi
Toyota
41
12
8
Kazuki
Nakajima
Toyota
40
9
8
Fernando
Alonso
Toyota
5
2
11
Mikhail
Aleshin
SMP Racing
5
11
Vitaly
Petrov
SMP Racing
7
11
Jenson
Button
SMP Racing
4
LMP2
26
Roman
Rusinov
G-Drive Racing
41
3
26
Jean Eric
Vergne
G-Drive Racing
15
3
26
Andrea
Pizzitola
G-Drive Racing
8
3
36
Nicolas
Lapierre
Signatech Alpine
60
9
36
André
Negrao
Signatech Alpine
10
36
Pierre
Thiriet
Signatech Alpine
39
9
38
Ho-Ping
Tung
Jackie Chan DC Racing
14
38
Gabriel
Aubry
Jackie Chan DC Racing
7
38
Stéphane
Richelmi
Jackie Chan DC Racing
14
2018
Kierowcy:
wiek
Toyota
Kazuki Nakajima
33 lata
102 pkt.
2
Toyota
Sebastien Buemi
30 lat
102 pkt.
2
Toyota
Fernando Alonso
37 lat
102 pkt.
2
G-Drive Racing
Roman Rusinov
37 lat
100.25 pkt.
3
G-Drive Racing
Andrea Pizzitola
26 lat
100.25 pkt.
3
DragonSpeed
Nicolas Lapierre
34 lata
98.5 pkt.
0
Toyota
Kamui Kobayashi
32 lata
97 pkt.
2
Toyota
Jose Maria Lopez
35 lat
97 pkt.
2
Toyota
Mike Conway
35 lat
97 pkt.
2
G-Drive Racing
Jean Eric Vergne
28 lat
88.25 pkt.
3
Rebellion Racing
Thomas Laurent
20 lat
73 pkt.
1
Rebellion Racing
Mathias Beche
32 lata
73 pkt.
1
Rebellion Racing
Gustavo Menezes
24 lata
73 pkt.
1
Jackie Chan DC Racing
Gabriel Aubry
20 lat
69 pkt.
0
Racing Engineering
Paul Petit
25 lat
66 pkt.
1
Racing Engineering
Olivier Pla
2018 lat
66 pkt.
1
Racing Engineering
Norman Nato
26 lat
66 pkt.
1
IDEC Sport
Memo Rojas
37 lat
64 pkt.
0
IDEC Sport
Paul-Loup Chatin
27 lat
64 pkt.
0
Rebellion Racing
Neel Jani
2018 lat
63 pkt.
0
Rebellion Racing
André Lotterer
36 lat
63 pkt.
0
Jackie Chan DC Racing
Stéphane Richelmi
28 lat
55 pkt.
0
Jackie Chan DC Racing
Ho-Ping Tung
35 lat
55 pkt.
0
United Autosports
Philip Hanson
19 lat
54 pkt.
2
United Autosports
Filipe Albuquerque
33 lata
53.5 pkt.
2
DragonSpeed
Ben Hanley
33 lata
50.5 pkt.
0
DragonSpeed
Henrik Hedman
50 lat
50.5 pkt.
0
IDEC Sport
Paul Lafargue
30 lat
50 pkt.
0
Signatech Alpine
Pierre Thiriet
2018 lat
48 pkt.
0
Signatech Alpine
André Negrao
26 lat
48 pkt.
0
Panis Barthez Comp.
Julien Canal
36 lat
45.5 pkt.
0
Panis Barthez Comp.
Timothé Buret
23 lata
45.5 pkt.
0
United Autosports
Bruno Senna
35 lat
45.5 pkt.
0
Panis Barthez Comp.
Will Stevens
27 lat
45.5 pkt.
0
TDS Racing
Loïc Duval
36 lat
38 pkt.
0
TDS Racing
Francois Perrodo
41 lat
38 pkt.
0
TDS Racing
Matthieu Vaxiviere
2018 lat
38 pkt.
0
SMP Racing
Vitaly Petrov
34 lata
37 pkt.
0
SMP Racing
Mikhail Aleshin
31 lat
37 pkt.
0
Duqueine Engineering
Nicolas Jamin
22 lata
35 pkt.
0
Duqueine Engineering
Pierre Ragues
34 lata
35 pkt.
0
Duqueine Engineering
Nelson Panciatici
30 lat
35 pkt.
0
SMP Racing
Jenson Button
38 lat
27 pkt.
0
Bykolles Racing Team
Dominik Kraihamer
28 lat
22 pkt.
0
Bykolles Racing Team
Oliver Webb
27 lat
22 pkt.
0
G-Drive Racing
Alexandre Imperatori
31 lat
12 pkt.
0
Bykolles Racing Team
Tom Dillmann
29 lat
12 pkt.
0
Bykolles Racing Team
James Rossiter
35 lat
10 pkt.
0
Bykolles Racing Team
Rene Binder
26 lat
0 pkt.
0
Lemans PRZEGLĄD 2018
Lemans WYŚCIGI 2018
Lemans KIEROWCY 2018
Lemans ZESPOŁY 2018
Lemans KLASYFIKACJA 2018
TABELA WYNIKÓW 2018
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.