na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon 2015
Sezon 2015
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Long Beach
3.
Long Beach
4.
Barber Circuit
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Toronto
11.
Fontana
12.
Milwaukee
13.
Newton
14.
Lexington
15.
Pocono
16.
Sonoma
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Zwycięzcy
Juan Pablo Montoya
Team Penske
110
2:16:58.1079
139
.5 km/h
James Hinchcliffe
Schmidt Motorsports
47
1:47:19.4896
83
.2 km/h
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
80
1:37:35.2353
155
.7 km/h
Josef Newgarden
CFH Racing
90
1:55:53.0630
171
.7 km/h
Will Power
Verizon Penske
82
1:42:42.0940
200
.8 km/h
Juan Pablo Montoya
Team Penske
200
3:05:56.5286
259
.6 km/h
Carlos Munoz
Andretti Autosport
47
1:27:45.7906
107
.0 km/h
Sebastien Bourdais
KV Racing
68
2:00:38.4300
112
.6 km/h
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
248
1:52:47.8511
308
.8 km/h
Josef Newgarden
CFH Racing
85
1:38:59.9460
145
.4 km/h
Graham Rahal
Rahal Letterman
250
2:57:40.6179
270
.4 km/h
Sebastien Bourdais
KV Racing
250
1:56:46.8264
209
.7 km/h
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
300
2:03:50.3315
209
.0 km/h
Graham Rahal
Rahal Letterman
90
1:55:20.0864
170
.0 km/h
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
200
3:25:08.1095
234
.2 km/h
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
85
2:09:14.2620
160
.0 km/h
Zwycięzcy
|
Pole Position
|
Rekord wyścigu
|
Terminarz
2015
Ilość zwycięstw
wiek
3 x
Scott Dixon
35 lat
2 x
Juan Pablo Montoya
40 lat
2 x
Sebastien Bourdais
36 lat
2 x
Ryan Hunter-Reay
34 lata
2 x
Graham Rahal
26 lat
2 x
Josef Newgarden
24 lata
1 x
Will Power
34 lata
1 x
James Hinchcliffe
28 lat
1 x
Carlos Munoz
23 lata
Irl PRZEGLĄD 2015
Irl WYŚCIGI 2015
Irl KIEROWCY 2015
Irl ZESPOŁY 2015
Irl KLASYFIKACJA 2015
TABELA WYNIKÓW 2015
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.