na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon 2010
Sezon 2010
+
--
1.
Sao Paulo Street
2.
St.Petersburg
3.
Barber Circuit
4.
Long Beach
5.
Kansas City
6.
Indianapolis
7.
Fort Worth
8.
Newton
9.
Watkins Glen
10.
Toronto
11.
Edmonton
12.
Lexington
13.
Sonoma
14.
Chicagoland
15.
Sparta
16.
Motegi
17.
Homestead
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Zwycięzcy
Will Power
Verizon Penske
61
2:00:57.7112
122
.9 km/h
Will Power
Verizon Penske
100
2:07:05.7968
136
.7 km/h
Helio Castroneves
Team Penske
90
1:56:41.3928
170
.5 km/h
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
85
1:47:12.5404
150
.6 km/h
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
200
1:50:43.1410
261
.6 km/h
Dario Franchitti
Target Chip Ganassi
200
3:05:37.0131
260
.0 km/h
Ryan Briscoe
Team Penske
228
2:04:47.1555
256
.6 km/h
Tony Kanaan
Andretti Autosport
250
1:42:12.4036
211
.0 km/h
Will Power
Verizon Penske
60
1:40:27.4391
198
.9 km/h
Will Power
Verizon Penske
85
1:47:15.2554
134
.2 km/h
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
95
1:50:37.0551
163
.6 km/h
Dario Franchitti
Target Chip Ganassi
85
1:54:32.2568
161
.7 km/h
Will Power
Verizon Penske
75
1:52:34.1915
162
.0 km/h
Dario Franchitti
Target Chip Ganassi
200
1:47:49.5783
268
.6 km/h
Helio Castroneves
Team Penske
200
1:41:50.0059
284
.4 km/h
Helio Castroneves
Team Penske
200
2:04:04.4780
236
.5 km/h
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
200
1:52:08.5580
255
.6 km/h
Zwycięzcy
|
Pole Position
|
Rekord wyscigu
|
Terminarz
2010
Ilość zwycięstw
wiek
5 x
Will Power
29 lat
3 x
Dario Franchitti
37 lat
3 x
Helio Castroneves
35 lat
3 x
Scott Dixon
30 lat
1 x
Tony Kanaan
35 lat
1 x
Ryan Hunter-Reay
29 lat
1 x
Ryan Briscoe
29 lat
Irl PRZEGLĄD 2010
Irl WYŚCIGI 2010
Irl KIEROWCY 2010
Irl ZESPOŁY 2010
Irl KLASYFIKACJA 2010
TABELA WYNIKÓW 2010
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.