na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon 2015
Sezon 2015
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Long Beach
3.
Long Beach
4.
Barber Circuit
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Toronto
11.
Fontana
12.
Milwaukee
13.
Newton
14.
Lexington
15.
Pocono
16.
Sonoma
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Tony Kanaan
7
3
Chip Ganassi Racing
3
6
Chip Ganassi Racing
7
5
Chip Ganassi Racing
6
13
Chip Ganassi Racing
6
7
Chip Ganassi Racing
4
-
Chip Ganassi Racing
15
20
Chip Ganassi Racing
13
13
Chip Ganassi Racing
8
2
Chip Ganassi Racing
9
6
Chip Ganassi Racing
6
2
Chip Ganassi Racing
4
6
Chip Ganassi Racing
2
-
Chip Ganassi Racing
8
5
Chip Ganassi Racing
12
-
Chip Ganassi Racing
11
4
Chip Ganassi Racing
USA
Sezon 2015
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
ZESPÓŁ
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
2021
Chip Ganassi Racing
3
79
22
2020
Foyt Enterprises
6
106
24
2019
Foyt Enterprises
17
1
304
15
2018
Foyt Enterprises
17
312
16
2017
Chip Ganassi Racing
17
1
403
10
2016
Chip Ganassi Racing
16
2
461
7
2015
Chip Ganassi Racing
16
3
431
8
2014
Target Chip Ganassi
18
1
6
544
7
2013
KV Racing
19
1
4
391
11
2012
KV Racing
15
3
351
9
2011
KV Racing
18
1
2
4
366
5
2010
Andretti Autosport
17
1
3
453
6
2009
Andretti Green
17
3
386
6
2008
Andretti Green
18
1
2
7
513
3
2007
Andretti Green
17
5
2
7
576
3
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
- Ilość startów
- Ilość zwycięstw
- Liczba Pole Position
- Liczba miejsc na podium
- Liczba zdobytych punktów
- Pozycja w Mistrzostwach
- Pole Position
- Zwycięstwo
Tabelka pierwsza kolumna
Tabelka druga kolumna
- Pozycja startowa
- Pozycja na mecie
Inni kierowcy sezonu 2015:
« Jakes |
Kanaan
| Karam »
Irl PRZEGLĄD 2015
Irl WYŚCIGI 2015
Irl KIEROWCY 2015
Irl ZESPOŁY 2015
Irl KLASYFIKACJA 2015
TABELA WYNIKÓW 2015
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.