na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon 2014
Sezon 2014
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Long Beach
3.
Barber Circuit
4.
Indianapolis
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Detroit 2
8.
Fort Worth
9.
Houston
10.
Houston 2
11.
Pocono
12.
Newton
13.
Toronto
14.
Toronto 2
15.
Lexington
16.
Milwaukee
17.
Sonoma
18.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
James Hinchcliffe
19
19
Andretti Autosport
2
-
Andretti Autosport
2
7
Andretti Autosport
11
-
Andretti Autosport
2
-
Andretti Autosport
2
6
Andretti Autosport
2
5
Andretti Autosport
9
14
Andretti Autosport
5
5
Andretti Autosport
7
14
Andretti Autosport
6
12
Andretti Autosport
14
6
Andretti Autosport
8
8
Andretti Autosport
13
18
Andretti Autosport
17
3
Andretti Autosport
13
19
Andretti Autosport
4
12
Andretti Autosport
11
5
Andretti Autosport
KANADA
Sezon 2014
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
ZESPÓŁ
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
2021
Andretti Autosport
6
74
24
2020
Andretti Autosport
6
138
23
2019
Schmidt Motorsports
17
1
370
12
2018
Schmidt Motorsports
16
1
2
391
10
2017
Schmidt Motorsports
17
1
3
376
13
2016
Schmidt Motorsports
16
1
3
441
8
2015
Schmidt Motorsports
5
1
1
129
23
2014
Andretti Autosport
18
1
456
12
2013
Andretti Autosport
19
3
4
449
8
2012
Andretti Autosport
15
2
358
8
2011
Newman-Haas
17
302
12
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
- Ilość startów
- Ilość zwycięstw
- Liczba Pole Position
- Liczba miejsc na podium
- Liczba zdobytych punktów
- Pozycja w Mistrzostwach
- Pole Position
- Zwycięstwo
Tabelka pierwsza kolumna
Tabelka druga kolumna
- Pozycja startowa
- Pozycja na mecie
Inni kierowcy sezonu 2014:
« Hildebrand |
Hinchcliffe
| Huertas »
Irl PRZEGLĄD 2014
Irl WYŚCIGI 2014
Irl KIEROWCY 2014
Irl ZESPOŁY 2014
Irl KLASYFIKACJA 2014
TABELA WYNIKÓW 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.