na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon 2013
Sezon 2013
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Barber Circuit
3.
Long Beach
4.
Sao Paulo Street
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Detroit 2
8.
Fort Worth
9.
Milwaukee
10.
Newton
11.
Pocono
12.
Toronto
13.
Toronto 2
14.
Lexington
15.
Sonoma
16.
Baltimore
17.
Houston
18.
Houston 2
19.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
James Hinchcliffe
4
1
Andretti Autosport
20
-
Andretti Autosport
7
-
Andretti Autosport
5
1
Andretti Autosport
9
21
Andretti Autosport
20
15
Andretti Autosport
10
19
Andretti Autosport
12
9
Andretti Autosport
2
5
Andretti Autosport
3
1
Andretti Autosport
3
-
Andretti Autosport
13
8
Andretti Autosport
11
21
Andretti Autosport
12
10
Andretti Autosport
9
8
Andretti Autosport
11
7
Andretti Autosport
7
-
Andretti Autosport
8
3
Andretti Autosport
8
4
Andretti Autosport
KANADA
Sezon 2013
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
ZESPÓŁ
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
2021
Andretti Autosport
6
74
24
2020
Andretti Autosport
6
138
23
2019
Schmidt Motorsports
17
1
370
12
2018
Schmidt Motorsports
16
1
2
391
10
2017
Schmidt Motorsports
17
1
3
376
13
2016
Schmidt Motorsports
16
1
3
441
8
2015
Schmidt Motorsports
5
1
1
129
23
2014
Andretti Autosport
18
1
456
12
2013
Andretti Autosport
19
3
4
449
8
2012
Andretti Autosport
15
2
358
8
2011
Newman-Haas
17
302
12
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
- Ilość startów
- Ilość zwycięstw
- Liczba Pole Position
- Liczba miejsc na podium
- Liczba zdobytych punktów
- Pozycja w Mistrzostwach
- Pole Position
- Zwycięstwo
Tabelka pierwsza kolumna
Tabelka druga kolumna
- Pozycja startowa
- Pozycja na mecie
Inni kierowcy sezonu 2013:
« Hildebrand |
Hinchcliffe
| Hunter-Reay »
Irl PRZEGLĄD 2013
Irl WYŚCIGI 2013
Irl KIEROWCY 2013
Irl ZESPOŁY 2013
Irl KLASYFIKACJA 2013
TABELA WYNIKÓW 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.