na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon 2012
Sezon 2012
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Barber Circuit
3.
Long Beach
4.
Sao Paulo Street
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Fort Worth
8.
Milwaukee
9.
Newton
10.
Toronto
11.
Edmonton
12.
Lexington
13.
Sonoma
14.
Baltimore
15.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Simon Pagenaud
16
6
Schmidt Motorsports
10
5
Schmidt Motorsports
4
2
Schmidt Motorsports
16
12
Schmidt Motorsports
23
16
Schmidt Motorsports
4
3
Schmidt Motorsports
9
6
Schmidt Motorsports
7
13
Schmidt Motorsports
25
5
Schmidt Motorsports
8
12
Schmidt Motorsports
6
20
Schmidt Motorsports
3
3
Schmidt Motorsports
9
7
Schmidt Motorsports
12
3
Schmidt Motorsports
20
15
Schmidt Motorsports
FRANCJA
Sezon 2012
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
ZESPÓŁ
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
2021
Team Penske
6
2
201
4
2020
Team Penske
14
1
3
339
8
2019
Team Penske
17
3
3
4
616
2
2018
Team Penske
17
2
492
6
2017
Team Penske
17
2
1
6
629
2
2016
Team Penske
16
5
8
8
659
1
2015
Team Penske
16
1
2
384
11
2014
Schmidt Motorsports
18
2
1
3
565
5
2013
Schmidt Motorsports
19
2
3
508
3
2012
Schmidt Motorsports
15
4
387
5
2012
MuscleMilk Pickett
1
20
19
2011
Peugeot Sport
1
1
-
176
2011
Peugeot Sport
1
1
-
176
2011
Dreyer & Reinbold
3
56
31
2011
Peugeot Sport
1
1
-
176
2007
Team Australia
14
232
8
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
- Ilość startów
- Ilość zwycięstw
- Liczba Pole Position
- Liczba miejsc na podium
- Liczba zdobytych punktów
- Pozycja w Mistrzostwach
- Pole Position
- Zwycięstwo
Tabelka pierwsza kolumna
Tabelka druga kolumna
- Pozycja startowa
- Pozycja na mecie
Inni kierowcy sezonu 2012:
« Newgarden |
Pagenaud
| Pantano »
Irl PRZEGLĄD 2012
Irl WYŚCIGI 2012
Irl KIEROWCY 2012
Irl ZESPOŁY 2012
Irl KLASYFIKACJA 2012
TABELA WYNIKÓW 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.