na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon 2010
Sezon 2010
+
--
1.
Sao Paulo Street
2.
St.Petersburg
3.
Barber Circuit
4.
Long Beach
5.
Kansas City
6.
Indianapolis
7.
Fort Worth
8.
Newton
9.
Watkins Glen
10.
Toronto
11.
Edmonton
12.
Lexington
13.
Sonoma
14.
Chicagoland
15.
Sparta
16.
Motegi
17.
Homestead
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Will Power
5
1
Verizon Penske
1
1
Verizon Penske
1
4
Verizon Penske
1
3
Verizon Penske
7
12
Verizon Penske
2
8
Verizon Penske
3
14
Verizon Penske
1
5
Verizon Penske
1
1
Verizon Penske
2
1
Verizon Penske
1
2
Verizon Penske
1
2
Verizon Penske
1
1
Verizon Penske
3
16
Verizon Penske
2
8
Verizon Penske
3
3
Verizon Penske
3
-
Verizon Penske
AUSTRALIA
Sezon 2010
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
ZESPÓŁ
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
2021
Team Penske
6
1
128
12
2020
Team Penske
14
2
5
5
396
5
2019
Team Penske
17
2
3
6
550
5
2018
Team Penske
17
3
4
8
590
3
2017
Team Penske
17
3
6
7
562
5
2016
Team Penske
15
4
1
7
532
2
2015
Verizon Penske
16
1
6
3
493
3
2014
Verizon Penske
18
3
4
7
671
1
2013
Verizon Penske
19
3
3
4
498
4
2012
Verizon Penske
15
3
5
6
465
2
2011
Verizon Penske
18
6
8
9
555
2
2010
Verizon Penske
17
5
8
9
597
2
2009
Team Penske
6
1
2
3
215
19
2008
PKV Racing
1
1
1
53
1
2008
KV Racing
17
1
278
17
2007
Team Australia
14
2
5
5
262
4
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
- Ilość startów
- Ilość zwycięstw
- Liczba Pole Position
- Liczba miejsc na podium
- Liczba zdobytych punktów
- Pozycja w Mistrzostwach
- Pole Position
- Zwycięstwo
Tabelka pierwsza kolumna
Tabelka druga kolumna
- Pozycja startowa
- Pozycja na mecie
Inni kierowcy sezonu 2010:
« Patrick |
Power
| Rahal »
Irl PRZEGLĄD 2010
Irl WYŚCIGI 2010
Irl KIEROWCY 2010
Irl ZESPOŁY 2010
Irl KLASYFIKACJA 2010
TABELA WYNIKÓW 2010
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.