na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon 2010
Sezon 2010
+
--
1.
Sao Paulo Street
2.
St.Petersburg
3.
Barber Circuit
4.
Long Beach
5.
Kansas City
6.
Indianapolis
7.
Fort Worth
8.
Newton
9.
Watkins Glen
10.
Toronto
11.
Edmonton
12.
Lexington
13.
Sonoma
14.
Chicagoland
15.
Sparta
16.
Motegi
17.
Homestead
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Takuma Sato
10
-
KV Racing
11
-
KV Racing
6
25
KV Racing
19
18
KV Racing
11
-
KV Racing
31
20
KV Racing
11
-
KV Racing
7
-
KV Racing
5
15
KV Racing
18
-
KV Racing
13
9
KV Racing
3
-
KV Racing
17
18
KV Racing
10
-
KV Racing
14
-
KV Racing
10
12
KV Racing
9
18
KV Racing
JAPONIA
Sezon 2010
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
ZESPÓŁ
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
2021
Rahal Letterman
6
131
11
2020
Rahal Letterman
13
1
1
2
348
7
2019
Rahal Letterman
17
2
2
4
415
9
2018
Rahal Letterman
17
1
2
351
12
2017
Andretti Autosport
17
1
2
1
441
8
2016
Foyt Enterprises
16
320
17
2015
Foyt Enterprises
16
1
323
14
2014
Foyt Enterprises
18
2
348
18
2013
Foyt Enterprises
19
1
1
2
322
17
2012
OAK Racing
0
-
-
2012
Rahal Letterman
15
2
281
14
2011
KV Racing
18
2
297
13
2010
KV Racing
17
214
21
2008
SuperAguri-Honda
4
-
19
2007
SuperAguri-Honda
17
4
17
2006
SuperAguri-Honda
18
-
21
2005
BAR-Honda
16
1
23
2004
BAR-Honda
18
1
34
8
2003
BAR-Honda
1
3
18
2002
Jordan-Honda
17
2
15
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
- Ilość startów
- Ilość zwycięstw
- Liczba Pole Position
- Liczba miejsc na podium
- Liczba zdobytych punktów
- Pozycja w Mistrzostwach
- Pole Position
- Zwycięstwo
Tabelka pierwsza kolumna
Tabelka druga kolumna
- Pozycja startowa
- Pozycja na mecie
Inni kierowcy sezonu 2010:
« Saavedra |
Sato
| Scheckter »
Irl PRZEGLĄD 2010
Irl WYŚCIGI 2010
Irl KIEROWCY 2010
Irl ZESPOŁY 2010
Irl KLASYFIKACJA 2010
TABELA WYNIKÓW 2010
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.