na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon 2013
Sezon 2013
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Barber Circuit
3.
Long Beach
4.
Sao Paulo Street
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Detroit 2
8.
Fort Worth
9.
Milwaukee
10.
Newton
11.
Pocono
12.
Toronto
13.
Toronto 2
14.
Lexington
15.
Sonoma
16.
Baltimore
17.
Houston
18.
Houston 2
19.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Josef Newgarden
Kierowca IRL
IRL Ilość startów:
IRL Zwycięstwa:
IRL Pole Position:
IRL Rekord wyścigu:
IRL Zdobyte punkty:
154
18
12
7
4435
DEBIUT w IRL:
PIERWSZY Start:
OSTATNI Start:
2012 St.Petersburg
2012 St.Petersburg
2021 Indianapolis
STATUS: Kierowca IRL, nieaktywny
USA
Sezon 2013
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
IRL zwycięstwa:
18
Nr
Sezon
Wyścig
Zespół
Start
Finisz
18.
2020
GP St.Petersburg
Team Penske
8
1
17.
2020
GP Indianapolis
Team Penske
2
1
16.
2020
GP Gateway
Team Penske
2
1
15.
2020
GP Newton
Team Penske
1
1
14.
2019
GP Newton
Team Penske
3
1
13.
2019
GP Fort Worth
Team Penske
7
1
12.
2019
GP Detroit
Team Penske
2
1
11.
2019
GP St.Petersburg
Team Penske
2
1
10.
2018
GP Elkhart Lake
Team Penske
1
1
9.
2018
GP Barber Circuit
Team Penske
1
1
8.
2018
GP Phoenix
Team Penske
7
1
7.
2017
GP Gateway
Team Penske
2
1
6.
2017
GP Lexington
Team Penske
2
1
5.
2017
GP Toronto
Team Penske
7
1
4.
2017
GP Barber Circuit
Team Penske
7
1
3.
2016
GP Newton
Carpenter Racing
2
1
2.
2015
GP Toronto
CFH Racing
11
1
1.
2015
GP Barber Circuit
CFH Racing
5
1
GP3 - brak zwycięstw. Najlepsza pozycja:
5
Nr
Sezon
Wyścig
Zespół
Start
Finisz
1.
2010
GP Monza
Carlin
2
5
Inni kierowcy sezonu 2013:
« Munoz |
Newgarden
| Pagenaud »
Irl PRZEGLĄD 2013
Irl WYŚCIGI 2013
Irl KIEROWCY 2013
Irl ZESPOŁY 2013
Irl KLASYFIKACJA 2013
TABELA WYNIKÓW 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.