na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon 2012
Sezon 2012
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Barber Circuit
3.
Long Beach
4.
Sao Paulo Street
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Fort Worth
8.
Milwaukee
9.
Newton
10.
Toronto
11.
Edmonton
12.
Lexington
13.
Sonoma
14.
Baltimore
15.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Mike Conway
Kierowca LEMANS
LEMANS Ilość startów:
LEMANS Zwycięstwa:
LEMANS Pole Position:
LEMANS Rekord wyścigu:
LEMANS Zdobyte punkty:
65
18
20
0
1213.5
DEBIUT w LEMANS:
PIERWSZY Start:
OSTATNI Start:
2014 Austin
2014 Austin
2023 Bahrain
STATUS: Kierowca LEMANS, nieaktywny
WIELKA BRYTANIA
Sezon 2012
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
IRL zwycięstwa:
4
Nr
Sezon
Wyścig
Zespół
Start
Finisz
4.
2014
GP Toronto
Carpenter Racing
11
1
3.
2014
GP Long Beach
Carpenter Racing
17
1
2.
2013
GP Detroit
Dale Coyne
2
1
1.
2011
GP Long Beach
Andretti Autosport
3
1
GP2 zwycięstwa:
1
Nr
Sezon
Wyścig
Zespół
Start
Finisz
1.
2008
GP Monte Carlo
Trident Racing
1
1
LEMANS zwycięstwa:
18
Nr
Sezon
Wyścig
Zespół
Start
Finisz
18.
2023
GP Fuji
Toyota
1
1
17.
2023
GP Monza
Toyota
1
1
16.
2023
GP Spa
Toyota
1
1
15.
2023
GP Sebring
Toyota
3
1
14.
2022
GP Bahrain
Toyota
3
1
13.
2022
GP Spa
Toyota
3
1
12.
2021
GP Bahrain
Toyota
2
1
11.
2021
GP 24h LeMans
Toyota
1
1
10.
2021
GP Monza
Toyota
1
1
9.
2020
GP Bahrain
Toyota
1
1
8.
2020
GP Spa
Toyota
3
1
7.
2019
GP Bahrain
Toyota
4
1
6.
2019
GP Silverstone
Toyota
1
1
5.
2018
GP Shanghai
Toyota
1
1
4.
2018
GP Fuji
Toyota
34
1
3.
2016
GP Fuji
Toyota
4
1
2.
2016
GP Paul Ricard
TDS Racing
1
1
1.
2014
GP Bahrain
Toyota
4
1
Inni kierowcy sezonu 2012:
« Clauson |
Conway
| Cunningham »
Irl PRZEGLĄD 2012
Irl WYŚCIGI 2012
Irl KIEROWCY 2012
Irl ZESPOŁY 2012
Irl KLASYFIKACJA 2012
TABELA WYNIKÓW 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.