na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2009
Sezon 2009
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Long Beach
3.
Kansas City
4.
Indianapolis
5.
Milwaukee
6.
Fort Worth
7.
Newton
8.
Richmond
9.
Watkins Glen
10.
Toronto
11.
Edmonton
12.
Sparta
13.
Lexington
14.
Sonoma
15.
Chicagoland
16.
Motegi
17.
Homestead
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Fort Worth
6. Fort Worth
KWALIFIKACJE
Fort Worth, Texas
Długość: 2341 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Dario Franchitti
Target Chip Ganassi
1 : 37.6725
min
GB
2.
Ryan Briscoe
Team Penske
1 : 37.7179
min
AUS
3.
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
1 : 37.7713
min
NZ
4.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 37.8023
min
BR
5.
Danica Patrick
Andretti Green
1 : 37.9391
min
USA
6.
Mario Moraes
KV Racing
1 : 38.0361
min
BR
7.
Dan Wheldon
Panther Racing
1 : 38.0919
min
GB
8.
Marco Andretti
Andretti Green
1 : 38.1176
min
USA
9.
Robert Doornbos
Newman-Haas
1 : 38.1453
min
NL
10.
Ed Carpenter
Vision Racing
1 : 38.1658
min
USA
11.
Hideki Mutoh
Andretti Green
1 : 38.2152
min
J
12.
Graham Rahal
Newman-Haas
1 : 38.2841
min
USA
13.
Alex Tagliani
Conquest
1 : 38.2862
min
CDN
14.
Sarah Fisher
Fisher Racing
1 : 38.5726
min
USA
15.
Raphael Matos
Luczo Dragon
1 : 38.7662
min
BR
16.
Tony Kanaan
Andretti Green
1 : 38.7798
min
USA
17.
Justin Wilson
Dale Coyne
1 : 38.8204
min
GB
18.
Tomas Scheckter
Dreyer & Reinbold
1 : 38.9512
min
ZA
19.
Mike Conway
Dreyer & Reinbold
1 : 38.9767
min
GB
20.
Milka Duno
Dreyer & Reinbold
1 : 39.0167
min
YV
21.
Ernesto Viso
HVM Racing
1 : 39.0388
min
YV
22.
A.J. Foyt IV
Foyt Enterprises
1 : 39.0854
min
USA
23.
Ryan Hunter-Reay
Vision Racing
1 : 39.5194
min
USA
24.
Buddy Lazier
Team 3G
1 : 40.0914
min
USA
Dario Franchitti
FORT WORTH
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2009
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.