na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
CART
Indy Racing League
Sezon
2008
Sezon 2008
+
--
1.
Homestead
2.
St.Petersburg
3.
Motegi
4.
Kansas City
5.
Indianapolis
6.
Milwaukee
7.
Fort Worth
8.
Newton
9.
Richmond
10.
Watkins Glen
11.
Nashville
12.
Lexington
13.
Edmonton
14.
Sparta
15.
Sonoma
16.
Detroit
17.
Chicagoland
18.
Surfers Paradise
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Nashville
11. Nashville
KWALIFIKACJE
Nashville, Tennessee
Długość: 2092 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 31.5320
min
BR
2.
Danica Patrick
Andretti Green
1 : 32.0649
min
USA
3.
Hideki Mutoh
Andretti Green
1 : 32.0735
min
J
4.
Ryan Hunter-Reay
Rahal Letterman
1 : 32.0778
min
USA
5.
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
1 : 32.1111
min
NZ
6.
Dan Wheldon
Target Chip Ganassi
1 : 32.1818
min
GB
7.
Tony Kanaan
Andretti Green
1 : 32.2997
min
USA
8.
Ed Carpenter
Vision Racing
1 : 32.3372
min
USA
9.
Ryan Briscoe
Team Penske
1 : 32.3576
min
AUS
10.
Graham Rahal
Newman-Haas
1 : 32.4166
min
USA
11.
Marco Andretti
Andretti Green
1 : 32.5724
min
USA
12.
Buddy Rice
Dreyer & Reinbold
1 : 32.5836
min
USA
13.
Justin Wilson
Newman-Haas
1 : 32.6746
min
GB
14.
Will Power
KV Racing
1 : 32.7253
min
AUS
15.
Vitor Meira
Panther Racing
1 : 32.8289
min
BR
16.
Milka Duno
Dreyer & Reinbold
1 : 32.8739
min
YV
17.
Oriol Servia
KV Racing
1 : 32.9282
min
E
18.
Darren Manning
Foyt Enterprises
1 : 33.0543
min
GB
19.
Enrique Bernoldi
Conquest
1 : 33.0635
min
BR
20.
Mario Moraes
Dale Coyne
1 : 33.5876
min
BR
21.
Marty Roth
Roth Racing
1 : 33.5920
min
CDN
22.
Bruno Junqueira
Dale Coyne
1 : 33.7605
min
BR
23.
Jaime Camara
Conquest
1 : 33.9929
min
BR
24.
A.J. Foyt IV
Vision Racing
1 : 33.6746
min
USA
Helio Castroneves
NASHVILLE
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2008
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.