na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
24 LeMans
WEC
LMS
ALMS
SPEED
Autodrom
Sezon
2012
Sezon 2012
--
1.
Sebring
2.
Paul Ricard
3.
Long Beach
4.
Spa
5.
Laguna Seca
6.
24h LeMans
7.
Lime Rock Park
8.
Donington
9.
Mosport Park
10.
Lexington
11.
Elkhart Lake
12.
Silverstone
13.
Baltimore
14.
Virginia
15.
Interlagos
16.
Bahrain
17.
Fuji
18.
Road Atlanta
19.
Shanghai
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Spa
4. Spa
KWALIFIKACJE
Spa, Spa-Francorchamps
Długość: 6973 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Dindo Capello
AUDI Sport
2 : 01.579
min
I
2.
Marco Bonanomi
AUDI Sport
2 : 02.093
min
I
3.
Marcel Fässler
AUDI Sport
2 : 02.232
min
CH
4.
Romain Dumas
AUDI Sport
2 : 02.705
min
F
5.
Nicolas Prost
Rebellion Racing
2 : 04.234
min
F
6.
Nick Leventis
Strakka Racing
1 : 04.636
min
GB
7.
Andrea Belicchi
Rebellion Racing
1 : 05.078
min
I
8.
David Brabham
Highcroft Racing
2 : 06.946
min
AUS
9.
:
10.
Guillaume Moreau
OAK Racing
2 : 07.504
min
F
11.
John Martin
ADR-Delta
2 : 09.302
min
AUS
12.
Luca Moro
Lotus
2 : 09.343
min
I
13.
Sam Hancock
Jota
2 : 09.634
min
GB
14.
Jacques Nicolet
OAK Racing
2 : 09.656
min
F
15.
Thomas Holzer
Lotus
2 : 09.833
min
D
16.
Luis Perez Companc
Pecom Racing
1 : 09.965
min
ARG
17.
Christian Zugel
Greaves MSport
2 : 10.656
min
D
18.
Bas Leinders
OAK Racing
1 : 10.875
min
B
19.
:
20.
Vicente Potolicchio
Starworks Motorsport
2 : 11.185
min
YV
21.
Jody Firth
Murphy Prototypes
2 : 11.266
min
GB
22.
Nelson Panciatici
SignaTech Nissan
1 : 11.520
min
F
23.
:
24.
Franck Mailleux
SignaTech Nissan
2 : 12.078
min
F
25.
Fabien Giroix
Gulf Racing
2 : 14.297
min
F
26.
Keiko Ihara
Gulf Racing
2 : 15.537
min
J
27.
:
28.
Frédéric Makowiecki
Luxury Racing
2 : 19.770
min
F
29.
Giancarlo Fisichella
AF Corse
2 : 20.143
min
I
Dindo Capello
SPA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.