na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon 2013
Sezon 2013
+
--
1.
Sepang
2.
Sepang 2
3.
Bahrain
4.
Bahrain 2
5.
Catalunya
6.
Catalunya 2
7.
Monte Carlo
8.
Monte Carlo 2
9.
Silverstone
10.
Silverstone 2
11.
Nürburgring
12.
Nürburgring 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
19.
Singapur
20.
Singapur 2
21.
Yas Marina
22.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Julian Leal
11
5
Racing Engineering
4
-
Racing Engineering
17
19
Racing Engineering
19
16
Racing Engineering
18
13
Racing Engineering
13
25
Racing Engineering
7
-
Racing Engineering
20
14
Racing Engineering
11
8
Racing Engineering
1
4
Racing Engineering
24
22
Racing Engineering
22
12
Racing Engineering
19
15
Racing Engineering
15
21
Racing Engineering
11
6
Racing Engineering
3
2
Racing Engineering
13
5
Racing Engineering
4
3
Racing Engineering
14
-
Racing Engineering
25
12
Racing Engineering
18
16
Racing Engineering
16
10
Racing Engineering
KOLUMBIA
Sezon 2013
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
ZESPÓŁ
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
2016
SMP Racing
4
2
60
12
2015
Carlin
16
1
38
14
2014
Carlin
22
2
68
10
2013
Racing Engineering
22
1
2
62
12
2012
Trident Racing
24
9
21
2011
Rapax
18
-
23
2010
Draco Racing
17
11
20
2009
Prema Powerteam
17
1
11
20
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
- Ilość startów
- Ilość zwycięstw
- Liczba Pole Position
- Liczba miejsc na podium
- Liczba zdobytych punktów
- Pozycja w Mistrzostwach
- Pole Position
- Zwycięstwo
Tabelka pierwsza kolumna
Tabelka druga kolumna
- Pozycja startowa
- Pozycja na mecie
Inni kierowcy sezonu 2013:
« Lancaster |
Leal
| Leimer »
Gp2 PRZEGLĄD 2013
Gp2 WYŚCIGI 2013
Gp2 KIEROWCY 2013
Gp2 ZESPOŁY 2013
Gp2 KLASYFIKACJA 2013
TABELA WYNIKÓW 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.