na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon 2012
Sezon 2012
+
--
1.
Sepang
2.
Sepang 2
3.
Bahrain
4.
Bahrain 2
5.
Bahrain 3
6.
Bahrain 4
7.
Catalunya
8.
Catalunya 2
9.
Monte Carlo
10.
Monte Carlo 2
11.
Valencia
12.
Valencia 2
13.
Silverstone
14.
Silverstone 2
15.
Hockenheim
16.
Hockenheim 2
17.
Hungaroring
18.
Hungaroring 2
19.
Spa
20.
Spa 2
21.
Monza
22.
Monza 2
23.
Singapur
24.
Singapur 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Julian Leal
22
15
Trident Racing
15
15
Trident Racing
19
12
Trident Racing
12
17
Trident Racing
21
15
Trident Racing
15
14
Trident Racing
23
24
Trident Racing
24
17
Trident Racing
15
21
Trident Racing
21
-
Trident Racing
20
12
Trident Racing
12
8
Trident Racing
16
20
Trident Racing
20
17
Trident Racing
23
21
Trident Racing
21
12
Trident Racing
22
16
Trident Racing
16
15
Trident Racing
16
7
Trident Racing
2
9
Trident Racing
23
10
Trident Racing
10
8
Trident Racing
19
11
Trident Racing
11
16
Trident Racing
KOLUMBIA
Sezon 2012
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
ZESPÓŁ
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
2016
SMP Racing
4
2
60
12
2015
Carlin
16
1
38
14
2014
Carlin
22
2
68
10
2013
Racing Engineering
22
1
2
62
12
2012
Trident Racing
24
9
21
2011
Rapax
18
-
26
2010
Draco Racing
17
11
20
2009
Prema Powerteam
17
1
11
20
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
- Ilość startów
- Ilość zwycięstw
- Liczba Pole Position
- Liczba miejsc na podium
- Liczba zdobytych punktów
- Pozycja w Mistrzostwach
- Pole Position
- Zwycięstwo
Tabelka pierwsza kolumna
Tabelka druga kolumna
- Pozycja startowa
- Pozycja na mecie
Inni kierowcy sezonu 2012:
« Lancaster |
Leal
| Leimer »
Gp2 PRZEGLĄD 2012
Gp2 WYŚCIGI 2012
Gp2 KIEROWCY 2012
Gp2 ZESPOŁY 2012
Gp2 KLASYFIKACJA 2012
TABELA WYNIKÓW 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.