na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon 2012
Sezon 2012
+
--
1.
Sepang
2.
Sepang 2
3.
Bahrain
4.
Bahrain 2
5.
Bahrain 3
6.
Bahrain 4
7.
Catalunya
8.
Catalunya 2
9.
Monte Carlo
10.
Monte Carlo 2
11.
Valencia
12.
Valencia 2
13.
Silverstone
14.
Silverstone 2
15.
Hockenheim
16.
Hockenheim 2
17.
Hungaroring
18.
Hungaroring 2
19.
Spa
20.
Spa 2
21.
Monza
22.
Monza 2
23.
Singapur
24.
Singapur 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Brendon Hartley
26
10
Ocean RT
10
-
Ocean RT
14
13
Ocean RT
13
16
Ocean RT
NOWA ZELANDIA
Sezon 2012
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
ZESPÓŁ
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
2023
Toyota
0
-
-
2023
Toyota
0
-
-
2022
Toyota
0
-
-
2022
Toyota
0
-
-
2021
Toyota
0
-
-
2021
Toyota
0
-
-
2020
Toyota
0
-
-
2020
Toyota
0
-
-
2019
Toyota
0
-
-
2018
ToroRosso-Honda
21
4
19
2017
ToroRosso-Renault
4
-
25
2017
Porsche
0
-
-
2017
Porsche
0
-
-
2016
Porsche
0
-
-
2016
Porsche
0
-
-
2015
Porsche
0
-
-
2015
Porsche
0
-
-
2014
Porsche
0
-
-
2014
Porsche
0
-
-
2013
Murphy Prototypes
2
1
1
2
44
11
2012
Murphy Prototypes
0
-
-
2012
Murphy Prototypes
0
-
-
2012
Murphy Prototypes
0
-
-
2012
Ocean RT
4
1
25
2011
Ocean RT
4
4
19
2011
Gravity-Charouz
17
3
95
7
2010
Coloni
4
-
30
2010
P1 Motorsport
13
1
50
10
2009
Tech1
13
1
1
26
15
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
- Ilość startów
- Ilość zwycięstw
- Liczba Pole Position
- Liczba miejsc na podium
- Liczba zdobytych punktów
- Pozycja w Mistrzostwach
- Pole Position
- Zwycięstwo
Tabelka pierwsza kolumna
Tabelka druga kolumna
- Pozycja startowa
- Pozycja na mecie
Inni kierowcy sezonu 2012:
« Hansson |
Hartley
| Heidfeld »
Gp2 PRZEGLĄD 2012
Gp2 WYŚCIGI 2012
Gp2 KIEROWCY 2012
Gp2 ZESPOŁY 2012
Gp2 KLASYFIKACJA 2012
TABELA WYNIKÓW 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.