na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
F3 Open
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon 2009
Sezon 2009
+
--
1.
Catalunya
2.
Catalunya 2
3.
Monte Carlo
4.
Monte Carlo 2
5.
Istanbul
6.
Istanbul 2
7.
Silverstone
8.
Silverstone 2
9.
Nürburgring
10.
Nürburgring 2
11.
Hungaroring
12.
Hungaroring 2
13.
Valencia
14.
Valencia 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
19.
Portimao
20.
Portimao 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Lucas Di Grassi
2
-
Racing Engineering
18
10
Racing Engineering
5
4
Racing Engineering
5
4
Racing Engineering
13
8
Racing Engineering
1
1
Racing Engineering
5
2
Racing Engineering
7
19
Racing Engineering
3
7
Racing Engineering
2
-
Racing Engineering
1
2
Racing Engineering
7
3
Racing Engineering
3
19
Racing Engineering
19
-
Racing Engineering
5
3
Racing Engineering
6
-
Racing Engineering
15
3
Racing Engineering
6
2
Racing Engineering
4
3
Racing Engineering
6
15
Racing Engineering
BRAZYLIA
Sezon 2009
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
ZESPÓŁ
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
2016
AUDI Sport
0
-
-
2016
AUDI Sport
0
-
-
2015
AUDI Sport
0
-
-
2015
AUDI Sport
0
-
-
2014
AUDI Sport
0
-
-
2014
AUDI Sport
0
-
-
2013
AUDI Sport
0
-
-
2012
AUDI Sport
0
-
-
2010
Virgin-Cosworth
18
-
22
2009
Racing Engineering
20
1
2
8
63
3
2008
Campos GrandPrix
14
3
6
62
3
2007
ART GrandPrix
21
1
7
77
2
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
- Ilość startów
- Ilość zwycięstw
- Liczba Pole Position
- Liczba miejsc na podium
- Liczba zdobytych punktów
- Pozycja w Mistrzostwach
- Pole Position
- Zwycięstwo
Tabelka pierwsza kolumna
Tabelka druga kolumna
- Pozycja startowa
- Pozycja na mecie
Inni kierowcy sezonu 2009:
« D'Ambrosio |
Di Grassi
| Filippi »
Gp2 PRZEGLĄD 2009
Gp2 WYŚCIGI 2009
Gp2 KIEROWCY 2009
Gp2 ZESPOŁY 2009
Gp2 KLASYFIKACJA 2009
TABELA WYNIKÓW 2009
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.