na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon 2014
Sezon 2014
+
--
1.
Bahrain
2.
Bahrain 2
3.
Catalunya
4.
Catalunya 2
5.
Monte Carlo
6.
Monte Carlo 2
7.
A1-Ring
8.
A1-Ring 2
9.
Silverstone
10.
Silverstone 2
11.
Hockenheim
12.
Hockenheim 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
19.
Soczi
20.
Soczi 2
21.
Yas Marina
22.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Stoffel Vandoorne
Najlepsza pozycja w MŚ F1:
16
F1 Ilość startów:
F1 Zwycięstwa:
F1 Pole Position:
F1 Rekord wyścigu:
F1 Zdobyte punkty:
40
0
0
0
25
DEBIUT w F1:
PIERWSZY Start:
OSTATNI Start:
2017 Melbourne
2017 Melbourne
2018 Yas Marina
STATUS: Kierowca LEMANS, nieaktywny
BELGIA
Sezon 2014
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
F1 - brak zwycięstw. Najlepsza pozycja:
7
Nr
Sezon
Wyścig
Zespół
Start
Finisz
1.
2017
GP MALEZJI
McLaren-Honda
7
7
2.
2017
GP SINGAPURU
McLaren-Honda
9
7
GP2 zwycięstwa:
11
Nr
Sezon
Wyścig
Zespół
Start
Finisz
11.
2015
GP Yas Marina
ART GrandPrix
2
1
10.
2015
GP Bahrain
ART GrandPrix
2
1
9.
2015
GP Spa
ART GrandPrix
1
1
8.
2015
GP A1-Ring
ART GrandPrix
1
1
7.
2015
GP Monte Carlo
ART GrandPrix
4
1
6.
2015
GP Catalunya
ART GrandPrix
1
1
5.
2015
GP Bahrain
ART GrandPrix
1
1
4.
2014
GP Yas Marina
ART GrandPrix
1
1
3.
2014
GP Monza
ART GrandPrix
1
1
2.
2014
GP Hungaroring
ART GrandPrix
2
1
1.
2014
GP Bahrain
ART GrandPrix
2
1
FR
3.5
zwycięstwa:
4
Nr
Sezon
Wyścig
Zespół
Start
Finisz
4.
2013
GP Moscow
Fortec
1
1
3.
2013
GP Moscow
Fortec
1
1
2.
2013
GP Spa
Fortec
3
1
1.
2013
GP Monza
Fortec
1
1
Inni kierowcy sezonu 2014:
« Trummer |
Vandoorne
| ..
Gp2 PRZEGLĄD 2014
Gp2 WYŚCIGI 2014
Gp2 KIEROWCY 2014
Gp2 ZESPOŁY 2014
Gp2 KLASYFIKACJA 2014
TABELA WYNIKÓW 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.