na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2007
Sezon 2007
+
--
1.
Bahrain
2.
Bahrain 2
3.
Catalunya
4.
Catalunya 2
5.
Monte Carlo
6.
Magny-Cours
7.
Magny-Cours 2
8.
Silverstone
9.
Silverstone 2
10.
Nürburgring
11.
Nürburgring 2
12.
Hungaroring
13.
Hungaroring 2
14.
Istanbul
15.
Istanbul 2
16.
Monza
17.
Monza 2
18.
Spa
19.
Spa 2
20.
Valencia
21.
Valencia 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Spa
19. Spa
KWALIFIKACJE
Spa, Spa-Francorchamps
Długość: 6973 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Ho-Ping Tung
BCN Competicion
0 : P8
min
RC
2.
Karun Chandhok
Durango
0 : P7
min
IND
3.
Andy Soucek
DPR
0 : P6
min
E
4.
Mike Conway
SuperNova Int
0 : P5
min
GB
5.
Javier Villa
Racing Engineering
0 : P4
min
E
6.
Lucas Di Grassi
ART GrandPrix
0 : P3
min
BR
7.
Luca Filippi
SuperNova Int
0 : P2
min
I
8.
Nicolas Lapierre
DAMS
0 : P1
min
F
9.
Vitaly Petrov
Campos GrandPrix
0 : P9
min
RUS
10.
Sebastien Buemi
ART GrandPrix
0 : P10
min
CH
11.
Markus Niemelä
BCN Competicion
0 : P11
min
FIN
12.
Christian Bakkerud
DPR
0 : P12
min
DK
13.
Adrian Zaugg
Arden
0 : P13
min
ZA
14.
Jason Tahinci
FMS International
0 : P14
min
TR
15.
Roldan Rodriguez
Minardi Piquet Sport
0 : P15
min
E
16.
Borja Garcia
Durango
0 : P16
min
E
17.
Timo Glock
iSport International
0 : P17
min
D
18.
Andreas Zuber
iSport International
0 : P18
min
A
19.
Xandi Negrao
Minardi Piquet Sport
0 : P19
min
BR
20.
Ricardo Risatti
Trident Racing
0 : P20
min
I
21.
Adam Carroll
FMS International
0 : P21
min
GB
22.
Kazuki Nakajima
DAMS
0 : P22
min
J
23.
Marcos Martinez
Racing Engineering
0 : P23
min
E
24.
Bruno Senna
Arden
0 : P24
min
BR
25.
Giorgio Pantano
Campos GrandPrix
0 : P25
min
I
26.
Kohei Hirate
Trident Racing
0 : P26
min
J
Ho-Ping Tung
SPA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2007
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.