|
| | | | Strategia biznesowa | | | | | | Celem przedsięwzięcia jest stworzenie bolidu, który doprowadzi zespół do sukcesu. W założeniu powinien posiadać takie parametry techniczne, jakościowe i wizualne, które pozwolą osiągnąć przewagę nad konkurencją.
PWR Racing Team stawia przed sobą również inne cele. To przede wszystkim rozwój praktycznych umiejętności inżynierskich i przygotowanie do pracy w przemyśle motoryzacyjnym i pochodnych. Członkowie zespołu inwestując w siebie, chcą przyczynić się do rozwoju polskiego motosportu, wzrost jego popularności wśród innych studentów kierunków technicznych i zapewnić ciągłość projektu, aby móc go w najbliższych latach przekazać młodszym kolegom.
Ważną strategicznie częścią projektu jest jego odpowiednie zarządzanie. Wyodrębniony team Marketing & Management (MM) nie tylko koordynuje prace nad bolidem, harmonogramy i odpowiednie zarządzanie czasem. To także kontrola nad kosztami i prognozami wydatków, które to są tworzone wspólnie z całym zespołem. Grupa ta jest również strategicznie cenna – stanowi podkreślenie powiązań między typowymi zagadnieniami technicznymi, a zarządzaniem. Zdobywanie takich doświadczeń nie tylko na potrzeby osobiste każdej osoby w zespole MM, ale dla lepszej organizacji w przyszłych projektach PWR Racing Team jest zdecydowaną mocną stroną.
| | | źródło: PWR Racing Team
|
| | |
|