na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
Formuła 2
Formuła 3
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2021
Sezon 2021
+
--
1.
FS Netherlands
2.
FS Michigan
3.
FS Swiss
4.
FS Silverstone
5.
FS Austria
6.
FS Czech Rep.
7.
FS Spain
8.
FS EAST
9.
FS Germany
10.
FS Alpe Adria
11.
FS Italy
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
FS Spain
7. FS Spain
KWALIFIKACJE
FS Spain, Catalunya
Długość: 1000 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Driver Uni Modena
Modena Racing
0 : 03.692
min
I
2.
Driver València
FSUPV Team
0 : 04.039
min
E
3.
Driver AGH Kraków
AGH Racing
0 : 04.099
min
PL
4.
Driver Bologna
UniBo Motorsport
0 : 04.208
min
I
5.
Driver UT Brasov
BlueStreamline
0 : 04.435
min
RO
6.
Driver Darmstadt UAS
FaSTDa Racing
0 : 04.435
min
D
7.
Driver uc3m Leganés
MAD Formula Team
0 : 04.470
min
E
8.
Driver UAS Heilbronn
HHN Racing
0 : 04.525
min
D
9.
Driver Uni Seville
ARUS Team
0 : 04.569
min
E
10.
Driver Uni Roma TV
Scuderia TorVergata
0 : 04.680
min
I
11.
Driver EUSS de Sarria
EUSS Motorsport
0 : 04.903
min
E
12.
Driver URJC Madrid
U Motorsport
0 : 05.233
min
E
13.
Driver Manresa
Dynamics UPC
0 : 05.475
min
E
14.
Driver Uni Jaume I
UJI Motorsport
0 : 00.000
min
E
15.
Driver Uni Cadiz
Formula Gades
0 : 00.000
min
E
16.
Driver Uni Vigo
UVigo Motorsport
0 : 00.000
min
E
17.
Driver Uni Málaga
Malaga Racing Team
0 : 00.000
min
E
Nie startował w wyścigu:
7.
Driver uc3m Leganés
MAD Formula Team
0 : 04.470
min
11.
Driver EUSS de Sarria
EUSS Motorsport
0 : 04.903
min
12.
Driver URJC Madrid
U Motorsport
0 : 05.233
min
14.
Driver Uni Jaume I
UJI Motorsport
0 : 00.000
min
15.
Driver Uni Cadiz
Formula Gades
0 : 00.000
min
16.
Driver Uni Vigo
UVigo Motorsport
0 : 00.000
min
Driver Uni Modena
FS SPAIN
ACCELERATION
ENDURANCE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2021
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.