na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
F3 Open
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Formuła Renault 3.5
Sezon 2009
Sezon 2009
+
1.
Catalunya
2.
Catalunya 2
3.
Spa
4.
Spa 2
5.
Monte Carlo
6.
Hungaroring
7.
Hungaroring 2
8.
Silverstone
9.
Silverstone 2
10.
LeMans
11.
LeMans 2
12.
Portimao
13.
Portimao 2
14.
Nürburgring
15.
Nürburgring 2
16.
Aragon
17.
Aragon 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Zwycięzcy
Marcos Martinez
Pons Racing
29
0:47:05.443
172
.0 km/h
Marcos Martinez
Pons Racing
22
0:41:20.462
148
.6 km/h
Marcos Martinez
Pons Racing
22
0:46:36.943
197
.4 km/h
James Walker
P1 Motorsport
21
0:47:45.056
183
.9 km/h
Oliver Turvey
Carlin
25
0:39:24.975
127
.1 km/h
Fairuz Fauzy
Fortec
28
0:46:28.278
158
.3 km/h
Pasquale di Sabatino
RC Motorsport
25
0:46:54.069
140
.1 km/h
Marcos Martinez
Pons Racing
28
0:45:49.264
188
.4 km/h
Charles Pic
Tech1
28
0:45:45.997
188
.6 km/h
Bertrand Baguette
Draco Racing
30
0:46:14.488
172
.1 km/h
Bertrand Baguette
Draco Racing
31
0:46:08.636
178
.2 km/h
Jon Lancaster
Comtec
21
0:36:45.926
160
.8 km/h
Jaime Alguersuari
Carlin
22
0:37:57.020
163
.1 km/h
Bertrand Baguette
Draco Racing
23
0:45:01.920
157
.7 km/h
Charles Pic
Tech1
25
0:45:59.547
167
.8 km/h
Bertrand Baguette
Draco Racing
26
0:46:17.280
180
.1 km/h
Bertrand Baguette
Draco Racing
26
0:46:28.831
179
.3 km/h
Zwycięzcy
|
Pole Position
|
Rekord wyścigu
|
Terminarz
2009
Ilość zwycięstw
wiek
5 x
Bertrand Baguette
23 lata
4 x
Marcos Martinez
24 lata
2 x
Charles Pic
19 lat
1 x
Fairuz Fauzy
27 lat
1 x
James Walker
26 lat
1 x
Oliver Turvey
22 lata
1 x
Pasquale di Sabatino
21 lat
1 x
Jon Lancaster
20 lat
1 x
Jaime Alguersuari
19 lat
FR3.5 PRZEGLĄD 2009
FR3.5 WYŚCIGI 2009
FR3.5 KIEROWCY 2009
FR3.5 ZESPOŁY 2009
FR3.5 KLASYFIKACJA 2009
TABELA WYNIKÓW 2009
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.