na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2010
Sezon 2010
+
--
1.
Aragon
2.
Aragon 2
3.
Spa
4.
Spa 2
5.
Monte Carlo
6.
Brno
7.
Brno 2
8.
Magny-Cours
9.
Magny-Cours 2
10.
Hungaroring
11.
Hungaroring 2
12.
Hockenheim
13.
Hockenheim 2
14.
Silverstone
15.
Silverstone 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Silverstone
14. Silverstone
KWALIFIKACJE
Silverstone, Northampton
Długość: 5900 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Jon Lancaster
Fortec
1 : 44.673
min
GB
2.
Esteban Guerrieri
ISR
1 : 45.146
min
RA
3.
Daniel Ricciardo
Tech1
1 : 45.313
min
AUS
4.
Jean Eric Vergne
Tech1
1 : 45.684
min
F
5.
Nathanaël Berthon
Draco Racing
1 : 45.747
min
NL
6.
Albert Costa
Espilon Euskadi
1 : 45.821
min
E
7.
Brendon Hartley
P1 Motorsport
1 : 45.861
min
NZ
8.
Sten Pentus
Fortec
1 : 45.916
min
EST
9.
Nelson Panciatici
Lotus Junior
1 : 46.176
min
F
10.
Mikhail Aleshin
Carlin
1 : 46.192
min
RUS
11.
Filip Salaquarda
ISR
1 : 46.315
min
CZ
12.
Victor Garcia
KMP Group
1 : 46.431
min
E
13.
Stefano Coletti
Comtec
1 : 46.511
min
I
14.
Anton Nebylitskiy
KMP Group
1 : 46.719
min
RUS
15.
Greg Mansell
Comtec
1 : 46.843
min
GB
16.
Keisuke Kunimoto
Espilon Euskadi
1 : 46.903
min
J
17.
Julian Leal
Draco Racing
1 : 46.921
min
CO
18.
Jake Rosenzweig
Carlin
1 : 47.006
min
USA
19.
Federico Leo
Pons Racing
1 : 47.020
min
I
20.
Daniel Zampieri
Pons Racing
1 : 47.222
min
I
21.
Sergio Canamasas
FHV Interwetten.com
1 : 47.869
min
E
22.
Bruno Mendez
FHV Interwetten.com
1 : 48.204
min
E
23.
Daniil Move
Lotus Junior
1 : 48.404
min
RUS
24.
Walter Grubmuller
P1 Motorsport
1 : 56.498
min
A
Nie startował w wyścigu:
20.
Daniel Zampieri
Pons Racing
1 : 47.222
min
Jon Lancaster
SILVERSTONE
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2010
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.