na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
Formuła 2
GP3
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2017
Sezon 2017
+
--
1.
Bahrain
2.
Bahrain 2
3.
Catalunya
4.
Catalunya 2
5.
Monte Carlo
6.
Monte Carlo 2
7.
Baku
8.
Baku 2
9.
A1-Ring
10.
A1-Ring 2
11.
Silverstone
12.
Silverstone 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
19.
Jerez
20.
Jerez 2
21.
Yas Marina
22.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Jerez
20. Jerez
Data: 08.10.2017
Jerez, Jerez
Długość: 4428 m
Okrążeń: 22
Zwycięzca:
Artem Markelov
Russian Time
0:43:01.086 s
Pole Position
:
Alex Palou
Campos GrandPrix
0:P8 s
Rekord wyścigu:
Nyck de Vries
Rapax
1:29.296 s
Największy awans:
Nyck de Vries
Rapax
7 do góry
z 13 na poz. 6
Pełne wyniki wyścigu Jerez, Sezon 2017
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Artem Markelov
Russian Time
28
0 : 43' 01.086
2.
Nicholas Latifi
DAMS
28
DNF
+
11.840
3.
Oliver Rowland
DAMS
28
DNF
+
13.286
4.
Luca Ghiotto
Russian Time
28
DNF
+
14.691
5.
Antonio Fuoco
Prema Powerteam
28
DNF
+
16.497
6.
Nyck de Vries
Rapax
28
DNF
+
20.201
7.
Charles Leclerc
Prema Powerteam
28
DNF
+
20.510
8.
Alex Palou
Campos GrandPrix
28
DNF
+
25.027
9.
Alexander Albon
ART GrandPrix
28
DNF
+
25.613
10.
Norman Nato
Arden
28
DNF
+
30.411
11.
Nobuharu Matsushita
ART GrandPrix
28
DNF
+
34.059
12.
Louis Deletraz
Racing Engineering
28
DNF
+
38.074
14.
Sergio Sette Camara
MP Motorsport
28
DNF
+
52.036
15.
Nabil Jeffri
Trident Racing
28
DNF
+
52.395
16.
Sean Gelael
Arden
28
DNF
+
52.516
17.
Rene Binder
Rapax
28
DNF
+
52.658
18.
Gustav Malja
Racing Engineering
28
DNF
+
1' 04.836
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
20.
Jordan King
MP Motorsport
3
DNF
Wypadnięcie
Największy awans w wyścigu:
6.
Nyck de Vries
Rapax
7 do góry
(z poz. 13 na poz. 6)
Artem Markelov
JEREZ
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2017
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.