na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Silverstone
2.
Silverstone 2
3.
Magny-Cours
4.
Magny-Cours 2
5.
Spa
6.
Spa 2
7.
Nürburgring
8.
Nürburgring 2
9.
Brands Hatch
10.
Brands Hatch 2
11.
A1-Ring
12.
A1-Ring 2
13.
Monza
14.
Monza 2
15.
Catalunya
16.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Nürburgring
7. Nürburgring
KWALIFIKACJE
Nürburgring, Nürburg
Długość: 5148 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Mirko Bortolotti
Bortolotti
1 : 48.288
min
I
2.
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
1 : 48.616
min
RO
3.
Will Bratt
i4retail
1 : 48.725
min
GB
4.
Alex Brundle
Sen GAC Nasstar
1 : 48.858
min
GB
5.
Ramon Pineiro
Caja Madrid
1 : 48.917
min
E
6.
Jack Clarke
KSS Design Group
1 : 49.024
min
GB
7.
Christopher Zanella
Star Group
1 : 49.065
min
CH
8.
Miki Monras
Paddock Bulevard
1 : 49.156
min
E
9.
Jordan King
Hugo Boss
1 : 49.254
min
GB
10.
Mikkel Mac
Raaco BM Steel
1 : 49.416
min
DK
11.
Tobias Hegewald
Hegewald
1 : 49.435
min
D
12.
Benjamin Lariche
Quick GTOI
1 : 49.451
min
F
13.
Johannes Theobald
TRP Track Racing
1 : 49.463
min
D
14.
Armaan Ebrahim
JK Racing
1 : 49.670
min
IND
15.
Thiemo Storz
Darsena
1 : 49.692
min
D
16.
Kelvin Snoeks
HDI Gerling
1 : 49.766
min
NL
17.
Maxim Snegirev
Klaxon
1 : 50.173
min
RUS
18.
Julian Theobald
TRP Track Racing
1 : 50.308
min
D
19.
James Cole
Comma
1 : 50.527
min
GB
20.
Sunghak Mun
F2 Privat
1 : 50.532
min
ROK
21.
Plamen Kralev
Mtel Bulgaria
1 : 51.011
min
BG
22.
Parthiva Sureshwaren
F2 Privat
1 : 51.037
min
IND
23.
Fabio Gamberini
Lincx
1 : 51.284
min
BR
Nie startował w wyścigu:
22.
Parthiva Sureshwaren
F2 Privat
1 : 51.037
min
Mirko Bortolotti
NüRBURGRING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.