na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Silverstone
2.
Silverstone 2
3.
Magny-Cours
4.
Magny-Cours 2
5.
Spa
6.
Spa 2
7.
Nürburgring
8.
Nürburgring 2
9.
Brands Hatch
10.
Brands Hatch 2
11.
A1-Ring
12.
A1-Ring 2
13.
Monza
14.
Monza 2
15.
Catalunya
16.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Catalunya
16. Catalunya
Data: 30.10.2011
Catalunya, Barcelona
Długość: 4655 m
Okrążeń: 20
Zwycięzca:
Mirko Bortolotti
Bortolotti
0:37:16.884 s
Pole Position
:
Mirko Bortolotti
Bortolotti
1:37.325 s
Rekord wyścigu:
Mirko Bortolotti
Bortolotti
1:40.067 s
Największy awans:
José Luis Abadín
Ourense
5 do góry
z 18 na poz. 13
Pełne wyniki wyścigu Catalunya, Sezon 2011
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Mirko Bortolotti
Bortolotti
22
0 : 37' 16.884
2.
Ramon Pineiro
Caja Madrid
22
DNF
+
8.073
3.
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
22
DNF
+
11.782
4.
Miki Monras
Paddock Bulevard
22
DNF
+
13.008
5.
Alex Brundle
Sen GAC Nasstar
22
DNF
+
25.133
6.
Kelvin Snoeks
HDI Gerling
22
DNF
+
25.977
7.
C. Zanella
Star Group
22
DNF
+
27.201
8.
Mikkel Mac
Raaco BM Steel
22
DNF
+
28.002
9.
Jack Clarke
KSS Design Group
22
DNF
+
38.918
10.
Benjamin Lariche
Quick GTOI
22
DNF
+
39.698
11.
Tobias Hegewald
Hegewald
22
DNF
+
40.442
12.
Maxim Snegirev
Klaxon
22
DNF
+
44.991
13.
José Luis Abadín
Ourense
22
DNF
+
59.516
14.
Parthiva Sureshwaren
F2 Privat
22
DNF
+
1' 06.440
15.
James Cole
Comma
22
DNF
+
1' 06.921
16.
Thiemo Storz
Darsena
22
DNF
+
1' 09.974
17.
Plamen Kralev
Mtel Bulgaria
22
DNF
+
1' 11.312
Nie startował w wyścigu:
18.
Sunghak Mun
F2 Privat
0
DNS
Nie wystartował
Największy awans w wyścigu:
13.
José Luis Abadín
Ourense
5 do góry
(z poz. 18 na poz. 13)
Mirko Bortolotti
CATALUNYA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.