na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Silverstone
2.
Silverstone 2
3.
Magny-Cours
4.
Magny-Cours 2
5.
Spa
6.
Spa 2
7.
Nürburgring
8.
Nürburgring 2
9.
Brands Hatch
10.
Brands Hatch 2
11.
A1-Ring
12.
A1-Ring 2
13.
Monza
14.
Monza 2
15.
Catalunya
16.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Catalunya
15. Catalunya
Data: 29.10.2011
Catalunya, Barcelona
Długość: 4655 m
Okrążeń: 20
Zwycięzca:
Mirko Bortolotti
Bortolotti
0:36:56.204 s
Pole Position
:
Mirko Bortolotti
Bortolotti
1:37.874 s
Rekord wyścigu:
Mirko Bortolotti
Bortolotti
1:39.283 s
Największy awans:
Thiemo Storz
Darsena
3 do góry
z 14 na poz. 11
Pełne wyniki wyścigu Catalunya, Sezon 2011
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Mirko Bortolotti
Bortolotti
22
0 : 36' 56.204
2.
Miki Monras
Paddock Bulevard
22
DNF
+
8.771
3.
Ramon Pineiro
Caja Madrid
22
DNF
+
19.846
4.
Tobias Hegewald
Hegewald
22
DNF
+
26.201
5.
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
22
DNF
+
26.933
6.
C. Zanella
Star Group
22
DNF
+
41.852
7.
Jack Clarke
KSS Design Group
22
DNF
+
42.492
8.
Alex Brundle
Sen GAC Nasstar
22
DNF
+
43.033
9.
Kelvin Snoeks
HDI Gerling
22
DNF
+
43.588
10.
Mikkel Mac
Raaco BM Steel
22
DNF
+
44.458
11.
Thiemo Storz
Darsena
22
DNF
+
53.761
12.
Maxim Snegirev
Klaxon
22
DNF
+
54.783
13.
Benjamin Lariche
Quick GTOI
22
DNF
+
55.198
14.
James Cole
Comma
22
DNF
+
56.264
15.
José Luis Abadín
Ourense
22
DNF
+
58.425
16.
Plamen Kralev
Mtel Bulgaria
22
DNF
+
1' 03.768
17.
Parthiva Sureshwaren
F2 Privat
22
DNF
+
1' 14.308
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
18.
Sunghak Mun
F2 Privat
12
DNF
Wypadnięcie
Największy awans w wyścigu:
11.
Thiemo Storz
Darsena
3 do góry
(z poz. 14 na poz. 11)
Mirko Bortolotti
CATALUNYA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.