na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Silverstone
2.
Silverstone 2
3.
Magny-Cours
4.
Magny-Cours 2
5.
Spa
6.
Spa 2
7.
Nürburgring
8.
Nürburgring 2
9.
Brands Hatch
10.
Brands Hatch 2
11.
A1-Ring
12.
A1-Ring 2
13.
Monza
14.
Monza 2
15.
Catalunya
16.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Monza
14. Monza
Data: 02.10.2011
Monza, Monza
Długość: 5793 m
Okrążeń: 21
Zwycięzca:
Mirko Bortolotti
Bortolotti
0:35:43.683 s
Pole Position
:
Mirko Bortolotti
Bortolotti
1:38.979 s
Rekord wyścigu:
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
1:39.997 s
Największy awans:
Sunghak Mun
F2 Privat
7 do góry
z 19 na poz. 12
Pełne wyniki wyścigu Monza, Sezon 2011
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Mirko Bortolotti
Bortolotti
21
0 : 35' 43.683
2.
Ramon Pineiro
Caja Madrid
21
DNF
+
8.861
3.
Miki Monras
Paddock Bulevard
21
DNF
+
9.198
4.
Alex Brundle
Sen GAC Nasstar
21
DNF
+
9.999
5.
Luciano Bachetta
i4retail
21
DNF
+
19.428
6.
C. Zanella
Star Group
21
DNF
+
20.281
7.
Jack Clarke
KSS Design Group
21
DNF
+
20.416
8.
Kelvin Snoeks
HDI Gerling
21
DNF
+
25.799
9.
Tobias Hegewald
Hegewald
21
DNF
+
28.015
10.
Benjamin Lariche
Quick GTOI
21
DNF
+
28.799
11.
Mikkel Mac
Raaco BM Steel
21
DNF
+
29.683
12.
Sunghak Mun
F2 Privat
21
DNF
+
41.177
13.
Plamen Kralev
Mtel Bulgaria
21
DNF
+
48.377
14.
Parthiva Sureshwaren
F2 Privat
21
DNF
+
50.363
15.
James Cole
Comma
21
DNF
+
59.323
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
16.
Maxim Snegirev
Klaxon
13
DNF
Wypadnięcie
17.
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
5
DNF
Wypadnięcie
18.
Julian Theobald
TRP Track Racing
3
DNF
Wypadnięcie
19.
Thiemo Storz
Darsena
1
DNF
Wypadnięcie
Największy awans w wyścigu:
12.
Sunghak Mun
F2 Privat
7 do góry
(z poz. 19 na poz. 12)
Mirko Bortolotti
MONZA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.