na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Silverstone
2.
Silverstone 2
3.
Magny-Cours
4.
Magny-Cours 2
5.
Spa
6.
Spa 2
7.
Nürburgring
8.
Nürburgring 2
9.
Brands Hatch
10.
Brands Hatch 2
11.
A1-Ring
12.
A1-Ring 2
13.
Monza
14.
Monza 2
15.
Catalunya
16.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Monza
13. Monza
Data: 01.10.2011
Monza, Monza
Długość: 5793 m
Okrążeń: 21
Zwycięzca:
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
0:35:41.618 s
Pole Position
:
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
1:40.071 s
Rekord wyścigu:
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
1:41.358 s
Największy awans:
James Cole
Comma
5 do góry
z 19 na poz. 14
Pełne wyniki wyścigu Monza, Sezon 2011
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
21
0 : 35' 41.618
2.
Mirko Bortolotti
Bortolotti
21
DNF
+
5.411
3.
Alex Brundle
Sen GAC Nasstar
21
DNF
+
6.114
4.
Ramon Pineiro
Caja Madrid
21
DNF
+
7.676
5.
C. Zanella
Star Group
21
DNF
+
8.655
6.
Tobias Hegewald
Hegewald
21
DNF
+
19.576
7.
Thiemo Storz
Darsena
21
DNF
+
22.622
8.
Jack Clarke
KSS Design Group
21
DNF
+
24.320
9.
Mikkel Mac
Raaco BM Steel
21
DNF
+
31.739
10.
Luciano Bachetta
i4retail
21
DNF
+
34.480
11.
Kelvin Snoeks
HDI Gerling
21
DNF
+
37.227
12.
Plamen Kralev
Mtel Bulgaria
21
DNF
+
45.760
13.
Benjamin Lariche
Quick GTOI
21
DNF
+
48.402
14.
James Cole
Comma
21
DNF
+
1' 01.566
15.
Parthiva Sureshwaren
F2 Privat
21
DNF
+
1' 03.662
16.
Maxim Snegirev
Klaxon
21
DNF
+
1' 21.405
17.
Miki Monras
Paddock Bulevard
19
DNF
+
2 okr
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
18.
Sunghak Mun
F2 Privat
16
DNF
Wypadnięcie
19.
Julian Theobald
TRP Track Racing
1
DNF
Wypadnięcie
Największy awans w wyścigu:
14.
James Cole
Comma
5 do góry
(z poz. 19 na poz. 14)
Mihai Marinescu
MONZA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.