na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
Formuła 1
FORMUŁA 1
Sezon 2010
Sezon 2010
+
--
1.
GP BAHRAINU
2.
GP AUSTRALII
3.
GP MALEZJI
4.
GP CHIN
5.
GP HISZPANII
6.
GP MONAKO
7.
GP TURCJI
8.
GP KANADY
9.
GP EUROPY
10.
GP ANGLII
11.
GP NIEMIEC
12.
GP WĘGIER
13.
GP BELGII
14.
GP WŁOCH
15.
GP SINGAPURU
16.
GP JAPONII
17.
GP KOREI PŁD.
18.
GP BRAZYLII
19.
GP ABU ZABI
F1 Bilety
F1 Wiadomości
F1 Sezony
F1 Mistrzowie
F1 Technika
F1 Baza Wyników
..
Kalendarz
FAQ
Pomoc do sklepu
Technika F1
2010
SILNIK
Obowiązek stosowania silników V8 o pojemności 2400 ccm wprowadzono w roku 2006.
W 2006 dopuszczono do startów silnik V10 z ograniczeniami: zmniejszony wlot powietrza do slinika i maksymalne obroty.
Pojemność silnika:
Układ:
Moc silnika:
Max obroty silnika:
atm.
spręż.
KM
obr/min
2400
x
V8
750
18000
2009
2400
x
V8
750
18000
2008
2400
x
V8
750
19000
2007
2400
x
V8
750
19000
2006
2400
x
V8,V10
760
20000
2005
3000
x
V10
920
19000
2004
3000
x
V10
900
19000
2003
3000
x
V10
890
18700
2002
3000
x
V10
880
18500
2001
3000
x
V10
860
18000
2000
3000
x
V10
850
17800
1999
3000
x
V10
780
17500
1998
3000
x
V10
770
17000
1997
3000
x
V8,V10
750
16900
1996
3000
x
V8,V10
740
16500
1995
3000
x
V8,V10,V12
720
17000
1994
3500
x
V8,V10,V12
815
16000
1993
3500
x
V8,V10,V12
775
15500
1992
3500
x
V8,V10,V12
750
15000
1991
3500
x
V8,V10,V12
710
13800
1990
3500
x
V8,V10,V12,B12
680
12000
1989
3500
x
V8,V10,V12
650
11000
1988
3500
1500
R4,V6,V8
800
12500
1987
3500
1500
R4,V6,V8
880
11500
1986
x
1500
R4,V6,V8
820
12000
1985
3000
1500
R4,V6,V8
780
11000
1984
3000
1500
R4,V6,V8,V12
660
11000
1983
3000
1500
R4,V6,V8,V12
600
10500
1982
3000
1500
R4,V6,V8,V12
580
11000
1981
3000
1500
R4,V6,V8,V12
550
11000
1980
3000
1500
V6,V8,V12,B12
515
12300
1979
3000
1500
V6,V8,V12,B12
515
12300
1978
3000
1500
V6,V8,V12,B12
510
12200
1977
3000
1500
V6,V8,V12,B12
500
12200
1976
3000
1500
V8,V12,B12
495
12200
1975
3000
1500
V8,V12,B12
490
12200
1974
3000
1500
V8,V12,B12
485
12500
1973
3000
1500
V8,V12,B12
485
12500
1972
3000
1500
V8,V12,B12
460
11000
1971
3000
1500
V8,V12,B12
470
12600
1970
3000
1500
V8,V12,B12
460
11600
1969
3000
1500
R4,V8,V12
440
10000
1968
3000
1500
R4,V8,V12,H16
430
12000
1967
3000
1500
R4,V8,V12,H16
430
11000
1966
3000
1500
R4,V6,V8,V12,H16
400
10000
1965
1500
750
R4,V8,V12,B12
220
12000
1964
1500
750
R4,V6,V8,V12,B12
210
11000
1963
1500
750
R4,V6,V8
195
10250
1962
1500
750
R4,V6,V8,B4,B8
195
10250
1961
1500
750
R4,V6,V8,B4
190
9500
1960
2500
750
R4,R6,V6,B4
280
8500
1959
2500
750
R4,R6,V6,B4
290
8800
1958
2500
750
R4,R6,R8,V6,B4
280
8500
1957
2500
750
R4,R6,R8,V8,B4
270
8400
1956
2500
750
R4,R6,R8,V8
265
8000
1955
2500
750
R4,R6,R8,V8
264
8500
1954
2500
750
R4,R6,R8,V8
260
8200
1953
2000
x
R4,R6,R8
185
7500
1952
2000
x
R4,R6,R8,V8,V12
185
7500
1951
1500
500
R4,R6,R8,V12,V16
175
7000
1950
1500
500
R4,R6,R8,V12
300
7300
F1 PRZEGLĄD 2010
F1 WYŚCIGI 2010
F1 KIEROWCY 2010
F1 ZESPOŁY 2010
F1 REGULAMIN 2010
F1 KLASYFIKACJA 2010
TABELA WYNIKÓW 2010
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
FORMUŁA 1 Sezony
FORMUŁA 1 Sezony
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1989
1988
1987
1986
1985
1984
1983
1982
1981
1980
1979
1978
1977
1976
1975
1974
1973
1972
1971
1970
1969
1968
1967
1966
1965
1964
1963
1962
1961
1960
1959
1958
1957
1956
1955
1954
1953
1952
1951
1950