na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
24 LeMans
WEC
LMS
ALMS
SPEED
American LeMans Series
Sezon 2012
Sezon 2012
+
--
1.
Sebring
2.
Paul Ricard
3.
Long Beach
4.
Spa
5.
Laguna Seca
6.
24h LeMans
7.
Lime Rock Park
8.
Donington
9.
Mosport Park
10.
Lexington
11.
Elkhart Lake
12.
Silverstone
13.
Baltimore
14.
Virginia
15.
Interlagos
16.
Bahrain
17.
Fuji
18.
Road Atlanta
19.
Shanghai
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Dario Franchitti
Kierowca IRL
IRL Ilość startów:
IRL Zwycięstwa:
IRL Pole Position:
IRL Rekord wyścigu:
IRL Zdobyte punkty:
103
17
21
10
3209
DEBIUT w IRL:
PIERWSZY Start:
OSTATNI Start:
2007 Homestead
2007 Homestead
2013 Houston
STATUS: Kierowca IRL, nieaktywny
WIELKA BRYTANIA
Sezon 2012
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
IRL zwycięstwa:
17
Nr
Sezon
Wyścig
Zespół
Start
Finisz
17.
2012
GP Indianapolis
Target Chip Ganassi
16
1
16.
2011
GP Toronto
Target Chip Ganassi
3
1
15.
2011
GP Milwaukee
Target Chip Ganassi
1
1
14.
2011
GP Fort Worth
Target Chip Ganassi
2
1
13.
2011
GP St.Petersburg
Target Chip Ganassi
2
1
12.
2010
GP Chicagoland
Target Chip Ganassi
2
1
11.
2010
GP Lexington
Target Chip Ganassi
2
1
10.
2010
GP Indianapolis
Target Chip Ganassi
3
1
9.
2009
GP Homestead
Target Chip Ganassi
1
1
8.
2009
GP Sonoma
Target Chip Ganassi
1
1
7.
2009
GP Toronto
Target Chip Ganassi
1
1
6.
2009
GP Newton
Target Chip Ganassi
4
1
5.
2009
GP Long Beach
Target Chip Ganassi
2
1
4.
2007
GP Chicagoland
Andretti Green
1
1
3.
2007
GP Richmond
Andretti Green
1
1
2.
2007
GP Newton
Andretti Green
3
1
1.
2007
GP Indianapolis
Andretti Green
3
1
Inni kierowcy sezonu 2012:
« Fisichella |
Franchitti
| Franchitti »
Alms PRZEGLĄD 2012
Alms WYŚCIGI 2012
Alms KIEROWCY 2012
Alms ZESPOŁY 2012
Alms KLASYFIKACJA 2012
TABELA WYNIKÓW 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.