na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
24 LeMans
WEC
LMS
World Endurance Championship
Sezon
2019
Sezon 2019
+
--
12.
Sebring
13.
Spa
14.
24h LeMans
1.
Paul Ricard
2.
Monza
3.
Catalunya
4.
Silverstone
5.
Silverstone
6.
Spa
7.
Fuji
8.
Portimao
9.
Shanghai
10.
Bahrain
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Sebring
12. Sebring
Data: 15.03.2019
Sebring, Floryda
Długość: 5927 m
Okrążeń: 1000M
Zwycięzca:
Sebastien Buemi
Toyota
8:00:38.186 s
Pole Position
:
Sebastien Buemi
Toyota
1:40.318 s
Rekord wyścigu:
s
Największy awans:
Nicolas Lapierre
Signatech Alpine
5 do góry
z 10 na poz. 5
Pełne wyniki wyścigu Sebring, Sezon 2019
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Sebastien Buemi
Toyota
253
LMP1
8 : 00' 38.186
Kazuki Nakajima
Toyota TS050 H - Toyota
Fernando Alonso
Toyota TS050 H - Toyota
2.
Mike Conway
Toyota
252
LMP1DNF
+
1 okr
Kamui Kobayashi
Toyota TS050 H - Toyota
Jose Maria Lopez
Toyota TS050 H - Toyota
3.
Mikhail Aleshin
SMP Racing
242
LMP1DNF
+
11 okr
Vitaly Petrov
BR Engineering BR1 - AER
Brendon Hartley
BR Engineering BR1 - AER
5.
Nicolas Lapierre
Signatech Alpine
239
LMP2DNF
+
14 okr
André Negrao
Alpine A470 - Gibson
Pierre Thiriet
Alpine A470 - Gibson
7.
Nathanaël Berthon
Rebellion Racing
237
LMP1DNF
+
16 okr
Thomas Laurent
Rebellion R13 - Gibson
Gustavo Menezes
Rebellion R13 - Gibson
29.
Ho-Ping Tung
Jackie Chan DC Racing
209
LMP2DNF
+
44 okr
Gabriel Aubry
Oreca 07 - Gibson
Stéphane Richelmi
Oreca 07 - Gibson
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
33.
Neel Jani
Rebellion Racing
112
DNF
Inne
Mathias Beche
Rebellion R13
0
DNF
Jazda dzielona
Bruno Senna
Rebellion R13
0
DNF
Jazda dzielona
Największy awans w wyścigu:
5.
Nicolas Lapierre
Signatech Alpine
5 do góry
(z poz. 10 na poz. 5)
SEBRING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2019
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.