na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
24 LeMans
WEC
LMS
World Endurance Championship
Sezon
2018
Sezon 2018
+
--
1.
Paul Ricard
2.
Spa
3.
Monza
4.
24h LeMans
5.
A1-Ring
6.
Silverstone
7.
Silverstone
8.
Spa
9.
Fuji
10.
Portimao
11.
Shanghai
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Shanghai
11. Shanghai
Data: 18.11.2018
Shanghai, Shanghai
Długość: 5451 m
Okrążeń: 6h
Zwycięzca:
Mike Conway
Toyota
6:01:46.414 s
Pole Position
:
Mike Conway
Toyota
1:42.931 s
Rekord wyścigu:
s
Największy awans:
Mikhail Aleshin
SMP Racing
4 do góry
z 7 na poz. 3
Pełne wyniki wyścigu Shanghai, Sezon 2018
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Mike Conway
Toyota
113
LMP1
6 : 01' 46.414
Kamui Kobayashi
Toyota TS050 H - Toyota
Jose Maria Lopez
Toyota TS050 H - Toyota
2.
Sebastien Buemi
Toyota
113
LMP1DNF
+
1.419
Kazuki Nakajima
Toyota TS050 H - Toyota
Fernando Alonso
Toyota TS050 H - Toyota
3.
Mikhail Aleshin
SMP Racing
112
LMP1DNF
+
1 okr
Vitaly Petrov
BR Engineering BR1 - AER
Jenson Button
BR Engineering BR1 - AER
4.
André Lotterer
Rebellion Racing
112
LMP1DNF
+
1 okr
Neel Jani
Rebellion R13 - Gibson
Bruno Senna
Rebellion R13 - Gibson
5.
Mathias Beche
Rebellion Racing
110
LMP1DNF
+
3 okr
Thomas Laurent
Rebellion R13 - Gibson
Gustavo Menezes
Rebellion R13 - Gibson
8.
Ho-Ping Tung
Jackie Chan DC Racing
109
LMP2DNF
+
4 okr
Gabriel Aubry
Oreca 07 - Gibson
Stéphane Richelmi
Oreca 07 - Gibson
14.
Nicolas Lapierre
Signatech Alpine
109
LMP2DNF
+
4 okr
André Negrao
Alpine A470 - Gibson
Pierre Thiriet
Alpine A470 - Gibson
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
35.
Oliver Webb
Bykolles Racing Team
50
DNF
Inne
Dominik Kraihamer
CLM P1/01
0
DNF
Jazda dzielona
James Rossiter
CLM P1/01
0
DNF
Jazda dzielona
Największy awans w wyścigu:
3.
Mikhail Aleshin
SMP Racing
4 do góry
(z poz. 7 na poz. 3)
SHANGHAI
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2018
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.