na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
24 LeMans
WEC
LMS
World Endurance Championship
Sezon
2018
Sezon 2018
+
--
1.
Paul Ricard
2.
Spa
3.
Monza
4.
24h LeMans
5.
A1-Ring
6.
Silverstone
7.
Silverstone
8.
Spa
9.
Fuji
10.
Portimao
11.
Shanghai
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Paul Ricard
1. Paul Ricard
Data: 15.04.2018
Paul Ricard, Le Castellet
Długość: 5810 m
Okrążeń: 4h
Zwycięzca:
Norman Nato
Racing Engineering
4:00:23.793 s
Pole Position
:
Paul Lafargue
IDEC Sport
1:41.194 s
Rekord wyścigu:
s
Największy awans:
Roman Rusinov
G-Drive Racing
8 do góry
z 12 na poz. 4
Pełne wyniki wyścigu Paul Ricard, Sezon 2018
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Norman Nato
Racing Engineering
129
LMP2
4 : 00' 23.793
Olivier Pla
Oreca 07 - Gibson
Paul Petit
Oreca 07 - Gibson
2.
Matthieu Vaxiviere
TDS Racing
129
LMP2DNF
+
4.827
Francois Perrodo
Oreca 07 - Gibson
Loïc Duval
Oreca 07 - Gibson
3.
Pierre Ragues
Duqueine Engineering
129
LMP2DNF
+
7.875
Nicolas Jamin
Oreca 07 - Gibson
Nelson Panciatici
Oreca 07 - Gibson
4.
Roman Rusinov
G-Drive Racing
129
LMP2DNF
+
11.415
Andrea Pizzitola
Oreca 07 - Gibson
Alexandre Imperatori
Oreca 07 - Gibson
7.
Paul Lafargue
IDEC Sport
128
LMP2DNF
+
1 okr
Paul-Loup Chatin
Oreca 07 - Gibson
Memo Rojas
Oreca 07 - Gibson
8.
Timothé Buret
Panis Barthez Comp.
128
LMP2DNF
+
1 okr
Julien Canal
Ligier JSP217 - Gibson
Will Stevens
Ligier JSP217 - Gibson
12.
Philip Hanson
United Autosports
128
LMP2DNF
+
1 okr
Bruno Senna
Ligier JSP217 - Gibson
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
42.
Henrik Hedman
DragonSpeed
62
DNF
Inne
Ben Hanley
Oreca 07
0
DNF
Jazda dzielona
Nicolas Lapierre
Oreca 07
0
DNF
Jazda dzielona
Największy awans w wyścigu:
4.
Roman Rusinov
G-Drive Racing
8 do góry
(z poz. 12 na poz. 4)
PAUL RICARD
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2018
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.