na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
24 LeMans
WEC
LMS
USCC
World Endurance Championship
Sezon
2014
Sezon 2014
+
--
1.
Silverstone
2.
Silverstone
3.
Spa
4.
Imola
5.
24h LeMans
6.
A1-Ring
7.
Paul Ricard
8.
Austin
9.
Fuji
10.
Estoril
11.
Shanghai
12.
Bahrain
13.
Interlagos
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Paul Ricard
7. Paul Ricard
Data: 14.09.2014
Paul Ricard, Le Castellet
Długość: 5810 m
Okrążeń: 6h
Zwycięzca:
Christian Klien
Morand Racing
4:00:33.427 s
Pole Position
:
Pipo Derani
Murphy Prototypes
1:47.837 s
Rekord wyścigu:
s
Największy awans:
Nelson Panciatici
Signatech Alpine
3 do góry
z 5 na poz. 2
Pełne wyniki wyścigu Paul Ricard, Sezon 2014
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Christian Klien
Morand Racing
125
LMP2
4 : 00' 33.427
Pierre Ragues
Morgan M - Judd
Gary Hirsch
Morgan M - Judd
2.
Nelson Panciatici
Signatech Alpine
125
LMP2DNF
+
5.518
Oliver Webb
Alpine A450b - Nissan
Paul-Loup Chatin
Alpine A450b - Nissan
3.
Pipo Derani
Murphy Prototypes
125
LMP2DNF
+
18.856
Nathanaël Berthon
Oreca 03R - Nissan
Ricardo Gonzalez
Oreca 03R - Nissan
4.
Simon Dolan
Jota
125
LMP2DNF
+
1' 20.558
Harry Tincknell
Zytek Z11SN - Nissan
Filipe Albuquerque
Zytek Z11SN - Nissan
6.
Vincent Capillaire
Seb.Loeb Racing
123
LMP2DNF
+
2 okr
Andrea Roda
Oreca 03R - Nissan
Arthur Pic
Oreca 03R - Nissan
7.
Michel Frey
Race Performance
122
LMP2DNF
+
3 okr
Franck Mailleux
Oreca 03R - Judd
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
33.
Pierre Thiriet
TDS Racing
89
DNF
Inne
Ludovic Badey
Ligier JS P2
0
DNF
Jazda dzielona
Tristan Gommendy
Ligier JS P2
0
DNF
Jazda dzielona
Największy awans w wyścigu:
2.
Nelson Panciatici
Signatech Alpine
3 do góry
(z poz. 5 na poz. 2)
Christian Klien
PAUL RICARD
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.