na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
DTM
CEED CUP
PICANTO
Formuła PL
Autodrom
Sezon
2009
Sezon 2009
--
1.
Hungaroring
2.
Hungaroring 2
3.
Poznań
4.
Poznań 2
5.
Hockenheim
6.
Hockenheim 2
7.
Most
8.
Most 2
9.
Poznań 3
10.
Poznań 4
11.
Brno
12.
Brno 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Poznań
4. Poznań
Data: 31.05.2009
Poznań, Poznań
Długość: 4083 m
Okrążeń: 10
Zwycięzca:
Michał Kijanka
Kia_MK
0:22:00.807 s
Pole Position
:
Maciej Kopański
Kia_MKo
0:P1 s
Rekord wyścigu:
Maciej Kopański
Kia_MKo
2:10.761 s
Największy awans:
Jakub Chmiel
Kia_JC
12 do góry
z 15 na poz. 3
Pełne wyniki wyścigu Poznań, Sezon 2009
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Michał Kijanka
Kia_MK
10
0 : 22' 00.807
2.
Maciej Kopański
Kia_MKo
10
DNF
+
0.486
3.
Jakub Chmiel
Kia_JC
10
DNF
+
17.927
4.
Magdalena Wilk
Kia_MW
10
DNF
+
18.084
5.
Maciej Struk
Kia_MS
10
DNF
+
24.258
6.
Jakub Litwin
Kia_JL
10
DNF
+
24.612
7.
Marcel Kasprzak
Kia_MKA
10
DNF
+
28.311
8.
Adam Grzesiak
Kia_AG
10
DNF
+
28.465
9.
Marek Wiśniewski
Kia_MWI
10
DNF
+
29.349
10.
Łukasz Szewczyk
Kia_RM
10
DNF
+
30.739
11.
Jacek Włodarczyk
Kia_JW
10
DNF
+
31.274
12.
Marcin Trojanowski
Kia_MT
10
DNF
+
33.214
13.
A. Furgał
Kia_AF
10
DNF
+
36.404
14.
Krzysztof Czarnota
Kia_KC
10
DNF
+
1' 05.254
15.
Klara Ruszkowska
Kia_KR
10
DNF
+
1' 05.255
16.
Piotr Kawecki
Kia_PK
10
DNF
+
1' 29.112
17.
Piotr Materzyński
Kia_PM
10
DNF
+
1' 35.786
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
18.
Jarosław Nowicki
Kia_JN
2
DNF
Wypadnięcie
19.
Marcin Ułasewicz
Kia_MU
10
DNF
Dyskwalifikacja
Nie startował w wyścigu:
20.
Adam Lenartowski
Kia_AL
0
DNS
Nie wystartował
21.
Piotr Kundera
Kia_PKU
0
DNS
Nie wystartował
22.
Dariusz Nowicki
Kia_DN
0
DNS
Nie wystartował
Największy awans w wyścigu:
3.
Jakub Chmiel
Kia_JC
12 do góry
(z poz. 15 na poz. 3)
Michał Kijanka
POZNAń
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2009
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.