na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
DTM
CEED CUP
PICANTO
Autodrom
Sezon
2008
Sezon 2008
--
1.
Hungaroring
2.
Hungaroring 2
3.
Poznań
4.
Poznań 2
5.
Piestany
6.
Poznań 3
7.
Poznań 4
8.
Poznań 5
9.
Poznań 6
10.
Brno
11.
Brno 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Poznań
7. Poznań
Data: 07.09.2008
Poznań, Poznań
Długość: 4083 m
Okrążeń: 10
Zwycięzca:
Zbigniew Łacisz
SIGNUM Sport
0:22:02.141 s
Pole Position
:
Zbigniew Łacisz
SIGNUM Sport
0:P1 s
Rekord wyścigu:
s
Największy awans:
Aleks Zawada
Kia_AZ
15 do góry
z 19 na poz. 4
Pełne wyniki wyścigu Poznań, Sezon 2008
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Zbigniew Łacisz
SIGNUM Sport
10
0 : 22' 02.141
2.
Marcin Ułasewicz
Kia_MU
10
DNF
+
0.330
3.
Wojciech Herban
Kia_WH
10
DNF
+
0.527
4.
Aleks Zawada
Kia_AZ
10
DNF
+
1.358
5.
Michał Kijanka
Kia_MK
10
DNF
+
1.620
6.
Piotr Materzyński
Kia_PM
10
DNF
+
1.880
7.
Jakub Chmiel
Kia_JC
10
DNF
+
5.705
8.
Jolanta Fabiańska
Kia_JF
10
DNF
+
12.050
9.
Jacek Szurgot
Kia_JS
10
DNF
+
12.070
10.
Maciej Kopański
Kia_MKo
10
DNF
+
12.462
11.
Łukasz Patecki
Kia_MP
10
DNF
+
12.608
12.
Magdalena Wilk
Kia_MW
10
DNF
+
41.705
13.
Piotr Kundera
Kia_PKU
10
DNF
+
46.295
14.
Adam Grzesiak
Kia_AG
10
DNF
+
48.430
15.
Marek Wiśniewski
Kia_MWI
10
DNF
+
48.568
16.
Marek Dudzik
Kia_MD
10
DNF
+
49.268
17.
Łukasz Koźniewski
Kia_LK
10
DNF
+
1' 51.678
18.
Rafał Warlich
Kia_RW
9
DNF
+
1 okr
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
19.
Piotr Kawecki
Kia_PK
5
DNF
Wypadnięcie
Nie startował w wyścigu:
20.
Jacek Jurecki
VIP
0
DNS
Nie wystartował
21.
Aleksandra Furgał
Kia_AF
0
DNS
Nie wystartował
22.
Łukasz Szewczyk
VIP
0
DNS
Nie wystartował
Największy awans w wyścigu:
4.
Aleks Zawada
Kia_AZ
15 do góry
(z poz. 19 na poz. 4)
Zbigniew Łacisz
POZNAń
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2008
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.