na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
DTM
CEED CUP
PICANTO
Autodrom
Sezon
2008
Sezon 2008
--
1.
Hungaroring
2.
Hungaroring 2
3.
Poznań
4.
Poznań 2
5.
Piestany
6.
Poznań 3
7.
Poznań 4
8.
Poznań 5
9.
Poznań 6
10.
Brno
11.
Brno 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Poznań
6. Poznań
Data: 06.09.2008
Poznań, Poznań
Długość: 4083 m
Okrążeń: 10
Zwycięzca:
Zbigniew Łacisz
SIGNUM Sport
0:22:00.983 s
Pole Position
:
Wojciech Herban
Kia_WH
2:10.577 s
Rekord wyścigu:
s
Największy awans:
Adam Grzesiak
Kia_AG
6 do góry
z 21 na poz. 15
Pełne wyniki wyścigu Poznań, Sezon 2008
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Zbigniew Łacisz
SIGNUM Sport
10
0 : 22' 00.983
2.
Michał Kijanka
Kia_MK
10
DNF
+
0.173
3.
Marcin Ułasewicz
Kia_MU
10
DNF
+
2.426
4.
Wojciech Herban
Kia_WH
10
DNF
+
3.553
5.
Piotr Materzyński
Kia_PM
10
DNF
+
3.741
6.
Jakub Chmiel
Kia_JC
10
DNF
+
4.102
7.
Jolanta Fabiańska
Kia_JF
10
DNF
+
6.550
8.
Magdalena Wilk
Kia_MW
10
DNF
+
13.643
9.
Maciej Kopański
Kia_MKo
10
DNF
+
13.960
10.
Jacek Szurgot
Kia_JS
10
DNF
+
24.503
11.
Rafał Warlich
Kia_RW
10
DNF
+
27.353
12.
Łukasz Patecki
Kia_MP
10
DNF
+
27.495
13.
Piotr Kundera
Kia_PKU
10
DNF
+
28.683
14.
Marek Dudzik
Kia_MD
10
DNF
+
32.558
15.
Adam Grzesiak
Kia_AG
10
DNF
+
45.919
16.
Piotr Kawecki
Kia_PK
10
DNF
+
47.118
17.
Marek Wiśniewski
Kia_MWI
10
DNF
+
56.347
18.
Łukasz Koźniewski
Kia_LK
10
DNF
+
1' 13.514
19.
Aleks Zawada
Kia_AZ
9
DNF
+
1 okr
20.
Jacek Jurecki
VIP
8
DNF
+
2 okr
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
21.
Aleksandra Furgał
Kia_AF
5
DNF
Wypadnięcie
Nie startował w wyścigu:
22.
Łukasz Szewczyk
VIP
0
DNS
Nie wystartował
Największy awans w wyścigu:
15.
Adam Grzesiak
Kia_AG
6 do góry
(z poz. 21 na poz. 15)
Zbigniew Łacisz
POZNAń
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2008
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.